
Telefon nagrzewał się a teraz się nie uruchamia
#1
Napisano 15 maja 2011 - 17:39
#2
Napisano 15 maja 2011 - 17:43
#3
Napisano 15 maja 2011 - 17:56

#4
Napisano 15 maja 2011 - 18:01
#5
Napisano 15 maja 2011 - 18:58

#6
Napisano 16 maja 2011 - 14:14

#7
Napisano 16 maja 2011 - 15:38
Otóż czy teraz mogę powołać się na prawa wynikające z tytułu niezgodności towaru z umową tj. czy ma jakieś szanse na uzyskanie nowego egzemplarza jeszcze w salonie? Telefon posiada sporo pęknięć obudowy wokół gniazda, sim, jack'a i aparatu (jest to wada fabryczna) no i oczywiście aktualnie w ogóle nie działa...
Możesz, pod warunkiem, że jesteś nabywcą telefonu. Pęknięcia obudowy nie mają znaczenia.
Napisz do sprzedawcy krótkie pismo, w którym:
- zawiadomisz go o stwierdzonej niezgodności telefonu z umową,
- zażądasz doprowadzenia telefonu do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę na nowy.
Pismo napisz w dwóch egzemplarzach i zażądaj potwierdzenia wpłynięcia na swoim egzemplarzu.
Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego żądania. W razie bezskutecznego upływu terminu przyjmuje się, że uznał je za zasadne. Oznacza to, że można będzie domagać się jego spełnienia.
Pamiętaj jednak, że sprzedawca odpowiada wyłącznie za wadę (niezgodność) tkwiącą w towarze w chwili wydania go konsumentowi. Jeśli wada (niezgodność) ujawni się po upływie 6 m-cy od daty wydania rzeczy, to obowiązek wykazania, że tkwiła ona (lub jej przyczyna) w towarze w chwili jego wydania spoczywa na Tobie.
Ponadto, sprzedawca może uchylić się od spełnienia żądania, jeśli wykaże, że jego spełnienie jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów. W takiej sytuacji przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu zapłaconej za telefon ceny.
Niezależnie od niezgodności z umową, spróbuj na początek z gwarancją. Ta wprawdzie już się skończyła, ale Orange może mimo to reklamację z gwarancji jeszcze przyjąć.
#8
Napisano 16 maja 2011 - 18:48

#9
Napisano 18 maja 2011 - 16:21
Edit:
Dzisiaj po powrocie z Orange rozkręciłem go i tutaj rozwiane zostały już wszelkie wątpliwości. Telefon był już wcześniej rozkręcany (wszędzie panoszące się odciski palców) ;( Mniejsza z tym. Sama bateria nie ma żadnych oznak uszkodzenia, przepalenia. Nie wiem czy warto ją odklejać od obudowy i oglądać od drugiej strony? Po ogólnych oględzinach taśmy wyglądają na całe ogólnie wszystko nie ma żadnych oznak przepalenia... Sam nie wiem z tym fantem zrobić ;/
#10
Napisano 18 maja 2011 - 20:06
#11
Napisano 18 maja 2011 - 22:02




#12
Napisano 18 maja 2011 - 22:42
#13
Napisano 19 maja 2011 - 07:21

#14
Napisano 19 maja 2011 - 19:38
Istnieje możliwość wnioskowania o udostępnienie informacji ze zbioru PESEL (więcej informacji i wzory wniosków znajdziesz na stronie MSWiA).
Konieczne będzie wykazanie interesu prawnego uzasadniającego udzielenie informacji (zobowiązanie finansowe takim interesem jest).
#15
Napisano 19 maja 2011 - 20:08
Mam podobny problem :
[url]http://myapple.pl/iphone/181632-nie-wlacza-sie.html#post1593253[/url]
Dziś przełożyłem płytkę "sim" do kolejnej nowej plytki z baterią - telefon włącza się, po włożeniu drugiej płytki sim znowu det, przełożyłem po raz kolejny pierwszą płytkę sim na której tel wcześniej się włączał, teraz żadnej reakcji.
Jak znajdę dobry serwis który zlokalizuje usterke na drugiej płycie na której "pali baterię" dam znać
Pozdrawiam,
#16
Napisano 19 maja 2011 - 20:39

#17
Napisano 19 maja 2011 - 20:42

#18
Napisano 19 maja 2011 - 20:51


#19
Napisano 23 maja 2011 - 12:59

#20
Napisano 24 maja 2011 - 20:40
#21
Napisano 24 maja 2011 - 22:33

#22
Napisano 25 maja 2011 - 23:42
#23
Napisano 27 maja 2011 - 16:55

#24
Napisano 27 maja 2011 - 17:17
#25
Napisano 27 maja 2011 - 17:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych