[Warszawa] Oszust ukradł mi 800zł - mam jego dane
#1
Napisano 05 maja 2011 - 20:49
Napisałem do nie go na gg, zadałem parę pytań i postanowiłem go kupić. Dogadaliśmy się na kwotę 800zł za telefon, akcesoria i wysyłkę pocztą polską paczką priorytetową. Przelałem pieniądze i przesłałem potwierdzenie na jego e-mail. Dostałem zwrotną wiadomość:
"witam zaraz jadę wysłać telefon.Pozdrawiam"
Następnego dnia zapytałem czy wysłał ten telefon.
Dostałem zwrotną wiadomość:
"Witam!, troszeczkę mi zbrakło pieniążków gdyż musiałem auto zatankować ale wysłałem paczkę ekonomiczną, na poczcie powiedziano mi że czas oczekiwania to ok 3 dni więc chyba nie jest tak źle, przepraszam jeżeli to kłopot ale naprawdę teraz krucho u mnie z pieniążkami, jak telefon dojdzie proszę mnie powiadomić mam nadzieję że będzie Pan w 100% zadowolony. Pozdrawiam " Od tej wiadomości użytkownik nic nie napisał ani na myapple ani na gg ani na e-mailu. Mimo licznych prób kontaktu.
iPhone podobno został wysłany dnia 26.01.11r., powinien być u mnie 6 dni temu. Po pewnym czasie zacząłem się martwić. Sprawdziłem jego posty na myapple a tu okazało się że ten sam iPhone był już w sprzedaży i nawet miał sim locka którego podobno nie miał fabrycznie już jak ja go kupowałem :-) Nie wiem czy został sprzedany. Link do tematu (link).
Czy ktoś kupił coś od tego użytkownika?
Mam jego dane a konkretniej:
-numer gg,
-e-mail,
-imie ,
-nazwisko,
-adres(Warszawa),
-numer konta,
Czy jest ktoś z Warszawy kto mógł by spróbować skontaktować się z tym użytkownikiem osobiście(adres na pw)?
Czy zgłoszenie tej sprawy na policje coś pomoże?
Jak myślcie co ja mam z tym zrobić?
---------- Wpis dodano o 21:49 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:35 ----------
Pisze do niego od mniej/więcej 5 dni na wszystkie możliwe możliwości - brak jakiej kol-wiek odpowiedzi.
#2
Napisano 05 maja 2011 - 20:55
#3
Napisano 05 maja 2011 - 21:17
#4
Napisano 05 maja 2011 - 21:28
#5
Napisano 05 maja 2011 - 21:31
#6
Napisano 05 maja 2011 - 21:31
#7
Napisano 05 maja 2011 - 21:36
Szczerze powiedziawszy to wątpię w policje :-(
#8
Napisano 05 maja 2011 - 21:57
#9
Napisano 05 maja 2011 - 22:11
Od 5 dni proszę o przesłanie potwierdzenia nadania przesyłki :-(swieta byly, moze poczta nawala
Możesz napisać coś więcej na temat tej reklamacji w banku(nie do końca rozumiem o co chodzi)? Na jakiej to podstawie mam zgłosić?
#10
Napisano 05 maja 2011 - 22:19
#11
Napisano 05 maja 2011 - 22:33
#12
Napisano 05 maja 2011 - 22:37
#13
Napisano 05 maja 2011 - 22:37
#14
Napisano 05 maja 2011 - 22:40
Jeśli przelewałeś z karty kredytowej to możesz składać reklamację w innym przypadku nie ma sensu.wiec reklamacje uznali i kasa wrocila na moja karte kredytowa
#15
Napisano 05 maja 2011 - 22:41
#16
Napisano 05 maja 2011 - 22:45
#17
Napisano 05 maja 2011 - 22:47
#18
Napisano 05 maja 2011 - 23:15
#19
Napisano 07 maja 2011 - 21:48
#20
Napisano 07 maja 2011 - 22:14
#21
Napisano 09 maja 2011 - 20:09
#22
Napisano 12 maja 2011 - 11:57
#23
Napisano 12 maja 2011 - 12:10
Dzięki za pomoc na razie piszę te reklamacje do banku.
Dla Twojej wiedzy w przypadku płatności za towar kartą kredytową każdy bank wydawca karty ma obowiązek przyjąć od płacącego karta zarzut tzw chargebacku (ma to zastosowania gdy za zamówiony towar klient zapłacił kartą kredytową a nie otrzymał tego towaru) inaczej mówiąc reklamacje, wówczas to bank na siebie bierze działania związane z ustaleniem dlaczego zamówiony i zapłacony przez Ciebie produkt nie trafił do Ciebie, lub trafił inny niż zamówiony.
Takie działania bank podejmuje jedynie w przypadku karty kredytowej (odpada przelew) związane jest to z wymogami jakie na banki nakładają między innymi Visa i MasterCard. Pisanie do banku reklamacji jeżeli płatność nastąpiła przelewem jest jedynie stratą czasu, w tym zakresie na banku nie spoczywają żadne obowiązki związane z ustaleniem dlaczego nie dostałeś tego co zamówiłeś. Bank w przypadku przelewu ma zadbać tylko żeby pieniądze wyszły i dostały się tam gdzie zostały wysłane.
#24
Napisano 13 maja 2011 - 13:23
#25
Napisano 13 maja 2011 - 13:25
Niestety masz racje, bank odrzucił reklamacje :-(
Przykro mi. Tak jak napisałam wcześniej reklamacja nie miała szans na powodzenie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych