Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone z USA - najczęściej zadawane pytania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
797 odpowiedzi w tym temacie

#676 Hawken12

Hawken12
  • 250 postów
  • SkądGorzów Wlkp. Polska

Napisano 04 listopada 2013 - 20:57

Ale było też info, że jak się ma szczęście to i w Polsce przyjmą telefon na gwarancję ale przymusu prawnego podobno nie mają.


Jak coś to nie mam problemu żeby "oddać" do USA więc pół biedy (tak to by było zawsze szybciej).

#677 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 04 listopada 2013 - 21:59

Jako że mam okazje kupić iphone 5s z USA dziś dzwoniłem na infolinie 800 702 322 aby dowiedzieć się o gwarancji i miła Pani poinformowała że gwarancja na iPhone jest międzynarodowa i obowiązuje w Polsce i każdy autoryzowany serwis Apple ma obowiązek taki telefon w ramach gwarancji naprawić lub wymienić na nowy , sam już nie wiem co o tym sądzić , bo jak czytam ten wątek to mam już mętlik w głowie

#678 kaszubiak

kaszubiak
  • 85 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 listopada 2013 - 00:03

Czyli online zamawiacie?


Właśnie nie. Ma być kupiony w stacjonarnym sklepie.
Dziś się dowiedziałem, że w sklepie powiedzieli, że mają tylko wersję z simlockiem w Tmobile. Dziwne. Powiedziałem, żeby kupili tego niby z simlockiem Tmobile ale nie włączali i nie aktywowali go tam. Przyjedzie do PL to spróbuję go aktywować w Tmobile PL i zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieję, że tak jak w przypadku innych - czyli OK. :)

#679 rnb.soul

rnb.soul
  • 20 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 23:40

No ale te online kupione w apple store contract free t-mobile własnie podobno sa bez simlocka.

#680 kaszubiak

kaszubiak
  • 85 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 listopada 2013 - 00:26

No ale te online kupione w apple store contract free t-mobile własnie podobno sa bez simlocka.


Dziś rozmawiałem z nimi i dowiedziałem się, że prawdopodobnie zamówią jednak online, bo nie chce im się pilnować i czekać aż wrzucą do sklepów. A tak to do 16 grudnia (wtedy lecą do PL) na pewno przez store.apple.com dojdzie do nich.

#681 rnb.soul

rnb.soul
  • 20 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 08:29

No bo własnie ja tez bede tak zamaiwła kolezanka wraca 27 grudnia wiec tez spokojnie zdarzą.

#682 mariozam7

mariozam7
  • 40 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 17:06

Ja wczoraj poprosiłem kolegę w NY i zamówił mi 5s space gray 32gb i pokazało termin dostawy na 4 grudnia 9 styczna wracam do pl i zamierzam dopiero tu(w polsce) go aktywować z katrą playa zobaczymy czy nie stracę hajsu

#683 kaszubiak

kaszubiak
  • 85 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 listopada 2013 - 17:44

Dziś rano w NY zamówione przez stronę iPhone 5S space gray też 32GB. Pokazało, że planowana wysyłka 5 grudnia. Zobaczymy. Właśnie ja też chcę aktywować go w PL kartą tmobile. Ale z tego co wszyscy piszą, to musielibyśmy być mega pechowcami gdyby okazało się, że jakiś simlock jest. ;-)

#684 Kuras77

Kuras77
  • 191 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 19:38

O kurcze, czyli trzeba założyć aż miesiąc oczekiwania? W sumie zbliżają się święta więc pewnie dużo telefonów pójdzie na prezenty.

#685 mariozam7

mariozam7
  • 40 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 22:30

no to był by pech

- - - Połączono posty - - -

tle ten kolega co mi zamówił ma takiego saMEGO PONAD MIESIĄC I BĘDĄC W POPRZENIM TYGODNIU W BUDAPESZCIE DZIAŁAŁ MU BEZ PROBLEMU W WĘGIERSKIEJ SIECI AKTYWOWAŁ W USA Z KARTĄ TMOBILE

#686 cubasz

cubasz
  • 1 636 postów
  • SkądSzczotkolm - Wawa

Napisano 07 listopada 2013 - 07:40

Jako że mam okazje kupić iphone 5s z USA dziś dzwoniłem na infolinie 800 702 322 aby dowiedzieć się o gwarancji i miła Pani poinformowała że gwarancja na iPhone jest międzynarodowa i obowiązuje w Polsce i każdy autoryzowany serwis Apple ma obowiązek taki telefon w ramach gwarancji naprawić lub wymienić na nowy , sam już nie wiem co o tym sądzić , bo jak czytam ten wątek to mam już mętlik w głowie


Ta pani po prostu nie przeczytała tego, co jest opublikowane pod tym adresem:

Apple - Legal

IMPORTANT RESTRICTION FOR iPHONE AND iPAD SERVICE.
Apple may restrict warranty service for iPhone and iPad to the country where Apple or its Authorized Distributors originally sold the device.

(Apple może ograniczyć zasięg obsługi gwarancyjnej do kraju w którym Apple lub jego autoryzowany serwis sprzedał iPhona lub iPada)

No ale to w USA, w Polsce jest trochę inaczej to ujęte:
Apple może ograniczyć usługę w zakresie iPada i iPhone'a do EOG i Szwajcarii.

W każdym razie występuje pojęcie *może ograniczyć* czyli nie musi. Nie liczył bym jednak na dobre seruszko rodzimych serwisów autoryzowanych w Polsce. Na dobre serduszko niemieckich (bądż innych zagranicznych) Apple Store już bardziej ale wciąż nie jest to ich obowiązek.

#687 mariozam7

mariozam7
  • 40 postów

Napisano 09 listopada 2013 - 17:24

Witam mam pytanie jak mam przewieźć iphona i ipada z usa do polski samolotem czy rozwiązanie takie że iphone w kieszeni i pad i ładowarki w podręcznym wszystko rozpakowane a pudełka wysłane pocztą z nowego jorku do warszawy? jeśli nie to jakie rozwiązanie proponujecie może ktoś już tak robił bo zależy mi na niepłaceniu cła i vat-u . Dodam jeszcze że lecę z ny do waw z przesiadką w londynie (Heathrow)

#688 rnb.soul

rnb.soul
  • 20 postów

Napisano 09 listopada 2013 - 18:35

Wystarczy ze pudełka dasz sobie do bagazu głownego a urzadzenia przy sobie.

#689 anies7

anies7
  • 32 postów

Napisano 10 listopada 2013 - 09:58

Witam mam pytanie jak mam przewieźć iphona i ipada z usa do polski samolotem czy rozwiązanie takie że iphone w kieszeni i pad i ładowarki w podręcznym wszystko rozpakowane a pudełka wysłane pocztą z nowego jorku do warszawy? jeśli nie to jakie rozwiązanie proponujecie może ktoś już tak robił bo zależy mi na niepłaceniu cła i vat-u . Dodam jeszcze że lecę z ny do waw z przesiadką w londynie (Heathrow)


Pudełka możesz przetransportować w głównym, urządzenia do podręcznego.

#690 mariozam7

mariozam7
  • 40 postów

Napisano 10 listopada 2013 - 10:22

nie przyczepią się?

#691 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 12 listopada 2013 - 09:20

Z dostepnością troche lepiej jednak w Illinois nie ma i tak 5S wersja tmobile NA stronie poprawili na dostepność 1-2 tygodnie. Mi niestety nie udało się dorwać 5S'a a znajomy dziś wylatuje. Szkoda. Może next time ;)

#692 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 16:11

Z dostepnością troche lepiej jednak w Illinois nie ma i tak 5S wersja tmobile
NA stronie poprawili na dostepność 1-2 tygodnie.
Mi niestety nie udało się dorwać 5S'a a znajomy dziś wylatuje. Szkoda. Może next time ;)


Są dostępne w Illinois - chyba niedokładnie szukałeś.
Apple Store, Deer ParkDeer Park, IL

#693 mariozam7

mariozam7
  • 40 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 17:03

„Zgodnie ze specyfikacją producenta, firmy Apple, telefony iPhone 5, iPhone 5c oraz iPhone 5s technicznie posiadają możliwość obsługi technologii LTE, po aktualizacji do odpowiedniej wersji oprogramowania telefonu. Odpowiednia wersja oprogramowania wspierająca technologię LTE we własnej infrastrukturalnie Sieci Telekomunikacyjnej P4 zostanie uruchomiona w ciągu kilku miesięcy licząc od 13 listopada 2013 r.” Takie info się pojawiło na stronie playa ale czy jeśli kup;ię iphone w usa wersje t mobile to on dostanie aktualizacje czy nie ?

#694 mariozam7

mariozam7
  • 40 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 22:51

chodzi mi o to czy przeszkodą jest tylko brak wsparcia ze storny apple w polsce i czy polskie iphony dostaną obsługę playa lte to czy mój przywieziony w usa też dostanie tą aktualizację czy nie jak to jest np w niemczech czy amerykański iphone dostaje upade do nowych krajii ??

#695 Ps3user

Ps3user
  • 90 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 listopada 2013 - 00:11

Takie jedno małe pytanko. Starałem się wyszukać na forum jakiś informacji na temat gwarancji w przypadku zakupu iPhone w kraju należącym do UE, innym niż Polska. Czy np. telefon zakupiony z dystrybucją angielską lub jakąkolwiek inną obejmuje gwarancja, czy nie, tak jak w przypadku iPhone'ów z USA? Naprawdę starałem się znaleźć coś na ten temat, ale niektórzy twierdzą tak, za to kolejni mówią, że sytuacja jest zupełnie inna, więc już sam nie wiem...

#696 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 14 listopada 2013 - 07:53

Są dostępne w Illinois - chyba niedokładnie szukałeś.
Apple Store, Deer ParkDeer Park, IL


Przedwczoraj dokładnie dostepność się mocno poprawiła :)
Było dostepnych bardzo duzo silverow oraz doslownie kilka space'ow.
Wzailem space'a choc poczatkowo chcialem silvera
Obsluga i tak twierdzila ze ma simlocka ;))
space grey jutro do mnie dotrze :) zdam relacje czy działa i jak działa ;) bo nie uruchamiany był

#697 okmujm

okmujm
  • 154 postów

Napisano 14 listopada 2013 - 08:31

P3user - gwarancję masz na terenie całej Europie, nie ma znaczenia w jakim kraju kupiłeś. Modele są identyczne, w USA są inne więc tu chodzi głownie o kwestie techniczne. Po prostu serwisy w Europie nie dysponują i nie bedą dysponować modelami sprzedawanymi w USA.

#698 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 14 listopada 2013 - 10:07

Orientuje się ktoś ile TAX powinien wynosić w Apple store IL? Na stronei po wpisaniu kodu pokazuje mi 40$ czyli ip pow kosztować 690, znajomy mówił ze wyszło 705?!?!?

#699 cubasz

cubasz
  • 1 636 postów
  • SkądSzczotkolm - Wawa

Napisano 14 listopada 2013 - 10:36

/.../ na temat gwarancji w przypadku zakupu iPhone w kraju należącym do UE, innym niż Polska. /.../


UE jest traktowana przez Apple jak jeden kraj.

#700 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 14 listopada 2013 - 10:40

Swoją drogą gwarancja powinna być w UE także rozpatrywana na produkty z USA, rozumiem że inne modele ale chyba ktoś kto kupuje tel to wybiera z reguły taki model który będzie najbardziej kompatybilny w danym kraju. A tak sie czujesz jakbys mial nieoryginalny produkt itp no coż :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych