Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

pytanie: muzyka w aucie z iPhone - od podstaw

• Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 molsar

molsar
  • 360 posts

Posted 16 March 2011 - 16:09

Hej jestem zielony jesli chodzi o podlaczanie urzadzen w aucie itp. Chetnie zapytam Was o rade krok po kroku, co mozna NIE DROGIEGO kupic wspolpracujacego z iPhone 3G: - jakie proste radio aby sluchac muzyki z telefonu.(muzyka slyszalna z glosnikow radia) (sa tylko glosniki w przednich drzwiach-reszta mi zbedna, wiec nic skomplikowanego) - jaka ladowarke z gniazda zapalniczki 12V aby mozna bylo uzywac nawigacji i jednoczesnie ladowac tel. lub sluchac muzyki. - moze jest jakis rozgaleziacz ktory pozwoli na powyzsze operacjie i jednoczesnie np. ladowac inny telefon przez USB - jakies sluchawki bezprzewodowe jakby ktos zadzwonil podczas prowadzenia auta dzieki za proste i tanie uwagi ;)

#2 GreaTskY

GreaTskY
  • 3303 posts
  • Skądtowni?

Posted 16 March 2011 - 16:23

Jeżeli masz jakieś radio które odbiera fale FM możesz sobie kupić Transmiter FM np coś takiego: BELKIN NADAJNIK RADIOWY (FM TRANSMITTER) SAMOCHODOWY TUNECAST AUTO NA KABLU (IPOD/IPHONE) iShock.pl - Autoryzowany sklep z produktami marki Apple | Apple Authorized Reseller | iPhone 4, iPad, iPod, MacBook Air, MacBook Pro, iMac, Mac Mini, MobileMe,

#3 molsar

molsar
  • 360 posts

Posted 16 March 2011 - 16:36

nie mam radia w aucie, napisalem wlasnie pytanie "jakie radio" :]

#4 siebek

siebek
  • 49 posts
  • SkądKielce

Posted 16 March 2011 - 17:04