Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro vs iMac

• Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darku

Darku
  • 18 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 03 lutego 2011 - 22:30

Jestem “na kupnie” komputera. Aktualnie pracuję jako webdesigner (męczę Photoshop i notatnik). W przyszłości planuję pozostać w branży tworzenia stron internetowych, ewentualnie aplikacji webowych. Pytanie polega na tym, czy potrzebuję do tego mocy obliczeniowej iMac? Lubię duże ekrany, lecz mogę podpiąć sobie w przyszłości Cinema Display albo po prostu jakiś inny ekran (np aktualny LG 22). Nie zależy mi jakoś specjalnie na mobilności, bo posiadam tablet iPad, a szansa pracy poza biurem w domu jest średnia. Co kupić? Jak duża jest różnica w mocy MacBooka, a iMaca? (zakładając, że mówię o iMac i5 2.8, a w przypadku MacBooka sami doradźcie konfigurację (uwzględniając to co może niebawem się pojawić – podobno sooon jakiś update będzie).

#2 Michał Kubowicz

Michał Kubowicz

MyApple Team

• 2 022 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 lutego 2011 - 22:32

iMaci bardzo wadliwe. Moja mama zajmuje się web-designem i ostatnio przesiadła się na MBP i5 4GB Ram-u i jest bardzo zadowolona, twierdzi, że do tego co ona robi spokojnie wystarcza jej mocy. Oczywiście pracuje na jakimś kosmicznym Eizo a nie na Makowych monitorku.

#3 Darku

Darku
  • 18 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 03 lutego 2011 - 22:37

@Michał: Byłbyś w stanie dokładnie dowiedzieć się jej czy są jakieś spadki szybkości działania podczas większej pracy w PS albo inne "wady" takiego rozwiązania? Najlepiej w opcji z podłączonym większym ekranem...

#4 Michał Kubowicz

Michał Kubowicz

MyApple Team

• 2 022 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 lutego 2011 - 22:43