Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac w cenie PC ??

• Zamknięty Temat jest zamknięty
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 alset

alset
  • 4 postów

Napisano 23 stycznia 2011 - 00:28

Witam!
Od razu zaznaczę, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o Apple. Zamierzam właśnie kupić komputer stacjonarny, który ma służyć głównie do grafiki 2D i 3D mniej więcej po połowie (PS Cs5, AfterEffects, Illustrator, Cinema4d, Blender, 3dsMax).

Myślałem o zestawie PC za ok 5000 zł, mniej więcej coś takiego:
i7 2600K + GTX 470 1280MB + 8GB 1600mhz RAM + 2x 500 GB SATA 600

Lub podobny zestaw na Xeonie 3450 ewentualnie na i7 950.

VERSUS

iMac w podobnej cenie?
czyli np. ten:
[url=http://www.ispot.com.pl/Komputery_stacjonarne_c3691.html]Sklep internetowy iSpot APR Komputery stacjonarne[/url]

iMac 21,5" 3.06GHz Intel Core i3, 4GB, 500GB, ATI Radeon HD 4670 256MB, SDXC (MC508PL/A) - nowy model

Czy mac na i3, z 4GB ramu, 256 MB grafiką będzie porównywalny do wymienionych wyżej modeli na Win7 x64 ??

Gdybym mógł sobie pozwolić na MacPro to nie byłoby problemu, chętnie bym się przesiadł. Niestety nie mam 13 tys zł a potrzebuje w miarę przyzwoitej wydajności w ramach 5000 zł.

Wszystkie porównania, Mac VS Pc, które udało mi się znaleźć w sieci porównują jedynie modele o podobnej konfiguracji a nie o podobnej cenie (przynajmniej jeśli chodzi o ceny w Polsce).

Będę wdzięczny za porady. Argumenty typu "mac ma ładniejszy design" do mnie nie przemawiają. Chciałbym porozmawiać na temat wydajności w zastosowaniach grafiki 3D i 2D. Może ktoś może wrzucić jakieś linki do testów z benchmarków?

#2 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 23 stycznia 2011 - 00:37

do takiej zabawy to chyba mac pro byłby najlepszy

#3 Gość_owca666_*

Gość_owca666_*

Napisano 23 stycznia 2011 - 00:44