Uwaga! Uwaga! Przy zmianie oferty abonamentowej w Orange! 1300zł zadłużenia!
#1
Napisano 15 stycznia 2011 - 18:04
Przeszedłem z 75zł/mies. na 99zł/mies.
Wcześniej miałem Blackberry z nielimitowanym internetem.
Wsadzilem nową kartę micro SIM i wszystko po aktywacji pięknie działało.
Dopóki nie podłączyłem iPhone'a do komputera i nie udostępniłem internetu..
Ściągnąłem nie co ponad 200 MB aktualizacji z 1.1.5 na 3.1.5 do iPod'a Touch'a
Efekt? SMS od Orange jak na zdjęciu załączonym poniżej:
Co dalej?
Zgłosiłem reklamacje. Z tym że nie wiadomo czy zostanie uznana.
Myślałem że skoro na starym abonamencie - jeszcze nie aktywowanym internet był nielimitowany to w przypadku ściągnięcia zaledwie 200 MB, nie przyniesie mi to żadnych dodatkowych kosztów. A jednak, przy zmianie TELEFONU daje, ponieważ BLACKBERRY łączy się z internetem przez konkretny APN.
Szkoda tylko że podczas aż 6 rozmów w Orange w sprawie wymiany telefonu nikt o tym nie wspomniał.
ZMIENIACIE TELEFON Z BLACKBERRY NA JAKIKOLWIEK INNY Z DOSTEPNEM DO INTERNETU?
PAMIĘTAJCIE!!!
POCZEKAJCIE DO KONCA OKRESU ROZLICZENIOWEGO.
#2
Napisano 15 stycznia 2011 - 18:06
#3
Napisano 15 stycznia 2011 - 18:31
#4
Napisano 15 stycznia 2011 - 18:35
#5
Napisano 15 stycznia 2011 - 21:30
#6
Napisano 15 stycznia 2011 - 22:04
#7
Napisano 15 stycznia 2011 - 23:32
#8
Napisano 16 stycznia 2011 - 12:30
I tak macie nie źle, ja mam nielimitowany, ale tylko z poziomu telefonu, jako modem nalicza osobnie...
W Orange, czy w innej sieci?
#9
Napisano 16 stycznia 2011 - 12:59
#10
Napisano 16 stycznia 2011 - 13:38
W Orange, czy w innej sieci?
Zagraniczna, sfr (vadafone)... Używanie modemu jest płatne, pierwsze 5 czy 10MB jest za free, pózniej co chyba 50 mb nalicza 10€, dla nie świadomych jest limit, nie można przekroczyć 40€, nie wiem czy pózniej blokują czy jak, tobie by to tyłek uratowało... Można wykupić modem za free, ale cena to 29,99€ dodatkowo do abonamentu, niech się cmokną
#11
Napisano 16 stycznia 2011 - 17:27
Trzeba się było orientować i czytać regulaminy. Internet w BB jest darmowy prze z specjalną usługę BIS i tylko ruch kierowany przez specjalne APN jest darmowy. Nawet jak masz "nielimitowany" internet na BB i uruchomisz usługi sieciowe po innym APN to zacznie ściągać kasę.
Szkoda, że niewiedza kosztuje - przykro że aż tyle. Trzymam kciuki za rozwiązanie sprawy, ale czarno to widzę...
Przy wybieraniu oferty BLACKBERRY BIS, rowniez nie bylo takiej informacji - a robilem to przez telefon. Pan z infolinii nic o tym nie wspominal nie pytal sie mnie rowniez czy zapoznalem sie z regulaminem.
#12
Napisano 17 stycznia 2011 - 14:07
#13
Napisano 17 stycznia 2011 - 18:25
#14
Napisano 17 stycznia 2011 - 19:13
#15
Napisano 17 stycznia 2011 - 19:49
#16
Napisano 17 stycznia 2011 - 19:59
#17
Napisano 17 stycznia 2011 - 20:11
Chyba, że gwarancja zostanie uznana Po prostu irytuje mnie to, że klient ma coraz gorzej. Trzeba nawet zapłacić za to, że się dzwoni do nich(operatorów) żeby im pokazać błąd widoczny gołym okiem. Reklamację rozpatrywać będą 30 dni, ale po pieniądze, które niekoniecznie zostały naliczone prawidłowo rękę wyciągają od razu. A dlaczego nie za 30 dni? Winnych oczywiście nie ma bo żaden operator nie przyzna, że zatrudnia konsultantów z przypadku, którzy poza podstawowym cennikiem nie mają pojęcia o niczym innym. Kuriozum jest już to, że jak im się udowodni błąd to nie chcą zwrócić nieprawidłowo naliczonych pieniędzy tylko chcą wcisnąć darmowe minuty.no tak , tylko to nie specjalnie rozwiązuje problem - kasa do zapłaty zostaje i dodatkowe koszty związane z innym operatorem
#18
Napisano 17 stycznia 2011 - 20:43
#19
Napisano 17 stycznia 2011 - 21:12
#20
Napisano 17 stycznia 2011 - 21:27
#21
Napisano 17 stycznia 2011 - 21:35
#22
Napisano 18 stycznia 2011 - 00:16
#23
Napisano 18 stycznia 2011 - 00:52
#24
Napisano 18 stycznia 2011 - 01:47
Jak mówiłem o telefonie myślałem przez długi okres czasu, wykonywałem wiele telefonów, gdy w końcu podjąłem ostateczną decyzję przyjechał kurier. Do zapłaty 1199 PLN i do podpisania umowa na 99zł netto.
Z operatorem Orange umawiałem się na 999,01 PLN i 99zł brutto w ofercie Pantera. Umowy nie podpisałem, mieli się ze mną skontaktować jak tylko zarejestrują że paczka wróciła by poprawić dane i nadać ją ponownie. Oczywiście... i jak zwykle musiałem zadzwonić sam.
Zahaczając jeszcze o zamówienie składane przez internet to również porażka, miałem numer z którym Orange zaproponowało mi 180minut darmowych rozmów, kiedy na 3dni przed końcem okresu rozliczeniowego złożyłem zamówienie na zmianę tego numeru to już w kolejnym okresie rozliczeniowym niestety numer pozostał ten sam - pomimo że dostałem kilka smsów z potwierdzeniem wykonania złożonego przeze mnie zamówienia. [reklamacja w toku]
Kilka miesięcy temu pakiet SMSów - z tego co pamiętam było ich 400, po prostu nie wystarczył i powiększyłem go o 1000 SMS za 1gr, czy coś podobnego - również zamowienia tego dokonałem za pośrednictwem Orange online. Kiedy przyszła pora na opłacenie faktury coś się nie zgadzało! [kolejna reklamacja, tym razem rozstrzygnięta na moją korzyść] Na fakturze Orange pomyliło się o zalediwe 32zł z groszami - właśnie za pakiet smsów..
Mam pytanie dodatkowo do użytkowników Pantera iPhone 1GB, można na to założyć jakiś limit? Żeby po przekroczeniu tego nieszczęsnego gigabajta nie płacić normalnych stawek, które suma summarum nie są "normalne". W końcu to tylko jak by "powietrze". Raz płacimy za nie 20zł i mamy nielimitowaną ilość oddechów a raz nawciągamy się 200MB za dużo i trzeba wyłożyć tyle co za 65 miesięcy pakietów po 20zł.........................................
Odnośnie Pantery w Orange i limitowanego internetu 1GB - mi powiedziano że tak jak po przekroczeniu limitu, internet "spooowolni" się nie było mowy o jakichkolwiek dodatkowych płatnościach - tak więc kolejna reklamacja?
Dodam że zasięgnąłem informacji odnośnie nagrywanych rozmów - mają one ważność przez rok, tzn. możemy reklamować coś na ich podstawie wtedy i tylko wtedy gdy rozmowa miała miejsce nie dłużej niż rok temu.
Co mnie najbardziej wkurzyło to, jedna - jedyna kwestia. Skoro dzwonię i mówię "straciłem wczoraj Blackberry, proszę o przedstawienie mi oferty z telefonem iPhone", to czy tak trudno powiedzieć żeby NIE zmieniać karty do momentu aktywacji nowej oferty ze względu na dodatkowe opłaty przy korzystaniu z internetu w innym telefonie niż BB? Dzięki temu jednemu zdaniu nie było by całego zajścia.
Umowe mam świeżo co podpisaną, aż w aktualnej sytuacji wstyd mówić jak długo będę się jeszcze z nimi męczył..
Z siecią jestem nierozerwalnie związany od kilku lat, jest to pierwszy taki przypadek [i najprawdopodobniej ostatni], że skorzystałem z oferty z telefonem - potrzebuje go do pracy a z dnia na dzień go po prostu straciłem. Tak więc tzw "staż".. to pic na wodę.
#25
Napisano 18 stycznia 2011 - 02:18
Odnośnie Pantery w Orange i limitowanego internetu 1GB - mi powiedziano że tak jak po przekroczeniu limitu, internet "spooowolni" się nie było mowy o jakichkolwiek dodatkowych płatnościach - tak więc kolejna reklamacja?
Jeżeli tak faktycznie było to Cię oszukano. Ale jak to teraz udowodnisz? (rozumiem że mówił to konsultant przez telefon?)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych