Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Karta internetowa - BZ WBK - Płacenie w AppStore


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
54 odpowiedzi w tym temacie

#51 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 22 stycznia 2012 - 10:30

Doładuj kartę.

#52 darobxl

darobxl
  • 5 postów

Napisano 22 lutego 2012 - 17:31

Witam, mam podobny problem jak użytkownik Adeq. Nie mogę kupować w appstore poprzez kartę internetowa bzwbk. W iTunes store ta sama karta działa dobrze.

Przy wciśnięciu guzika buy app wyskakuje mi komunikat :

[url]http://d.pr/sPy0[/url]
[url]http://d.pr/dcZO[/url]

#53 darobxl

darobxl
  • 5 postów

Napisano 22 lutego 2012 - 21:55

problem zniknal sam :)

#54 tomek_ad

tomek_ad
  • 8 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 lutego 2012 - 17:01

Wczoraj kupiłem na Allegro tą kartę internetową ([URL="http://allegro.pl/karta-internetowa-bz-wbk-i2160143615.html"]LINK[/URL]) jednak wciąż nie dostałem żadnego maila od banku w którym by mi podziękowali za zakup czy coś w tym stylu. Po jakim czasie wy mogliście aktywować swoje karty?

#55 matid20

matid20
  • 1 postów

Napisano 20 marca 2012 - 21:28

Witam, mam problem z kartą internetową BZ WBK. Mianowicie, założyłem kartę i dodałem bezproblemowo do swojego konta w iTunes (pobrano mi ok. 8 zł jako opłatę 'wstępną'). Pierwsza próba przelania 10 zł zakończyła się powodzeniem (godz. 20.30), natomiast druga (10 zł, godz. 20.45) i trzecia (5 zł, godz. 21.10) już nie. Na swoim koncie w PKO mam potwierdzenie przelewu, dostałem również potwierdzenie od BlueCash, a środków jak nie było, tak nie ma. Na infolinii nie chcieli ze mną rozmawiać, ponieważ "jestem TYLKO posiadaczem karty internetowej". Co mogę zrobić w takiej sytuacji?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych