Doładuj kartę.

Karta internetowa - BZ WBK - Płacenie w AppStore
Rozpoczęty przez
kiler18
, 30 gru 2010 21:53
54 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 22 stycznia 2012 - 10:30
#52
Napisano 22 lutego 2012 - 17:31
Witam, mam podobny problem jak użytkownik Adeq. Nie mogę kupować w appstore poprzez kartę internetowa bzwbk. W iTunes store ta sama karta działa dobrze.
Przy wciśnięciu guzika buy app wyskakuje mi komunikat :
[url]http://d.pr/sPy0[/url]
[url]http://d.pr/dcZO[/url]
Przy wciśnięciu guzika buy app wyskakuje mi komunikat :
[url]http://d.pr/sPy0[/url]
[url]http://d.pr/dcZO[/url]
#53
Napisano 22 lutego 2012 - 21:55
problem zniknal sam

#54
Napisano 24 lutego 2012 - 17:01
Wczoraj kupiłem na Allegro tą kartę internetową ([URL="http://allegro.pl/karta-internetowa-bz-wbk-i2160143615.html"]LINK[/URL]) jednak wciąż nie dostałem żadnego maila od banku w którym by mi podziękowali za zakup czy coś w tym stylu. Po jakim czasie wy mogliście aktywować swoje karty?
#55
Napisano 20 marca 2012 - 21:28
Witam, mam problem z kartą internetową BZ WBK. Mianowicie, założyłem kartę i dodałem bezproblemowo do swojego konta w iTunes (pobrano mi ok. 8 zł jako opłatę 'wstępną'). Pierwsza próba przelania 10 zł zakończyła się powodzeniem (godz. 20.30), natomiast druga (10 zł, godz. 20.45) i trzecia (5 zł, godz. 21.10) już nie. Na swoim koncie w PKO mam potwierdzenie przelewu, dostałem również potwierdzenie od BlueCash, a środków jak nie było, tak nie ma. Na infolinii nie chcieli ze mną rozmawiać, ponieważ "jestem TYLKO posiadaczem karty internetowej". Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych