Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Asphalt 6: Adrenaline od Gameloft


  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#1 stig93

stig93
  • 163 posts
  • SkądGłuchołazy,Opole, Poland

Posted 10 December 2010 - 18:51

Narazie za wiele informacji nie ma o tej grze lecz pojawi się jeszcze przed nowym rokiem. Na razie jedynie intro i Game Teaser Pozdrawiam :)

#2 patrick1989

patrick1989
  • 495 posts

Posted 10 December 2010 - 18:59

Dla mnie to bedzie szajs jakich mało, po tym co widziałem. Ale to tylko moje zdanie. Czekam na RR2.

#3 Dirian

Dirian
  • 259 posts
  • SkądWejherowo

Posted 10 December 2010 - 19:45

Jak dla mnie nic ciekawego, kolejna słaba gierka. Mam Asphlat 5 i bardzo mnie zawiódł. Jak zresztą większość ścigałek od Gameloftu.

#4 Faq

Faq
  • 255 posts

Posted 10 December 2010 - 19:47

etam 5tka była dobra 6stka bedzie tylko lepsza. nie znasz sie. taki urok arcadówek (asphalt wzorowany serią burnout)

#5 CritiCalz

CritiCalz
  • 321 posts

Posted 10 December 2010 - 22:26

Jeżeli się wzorują na Burnoucie, to kiepsko im idzie. Nudna gra, odstawiłem po godzinie zabawy. Tak jak kolega wyżej, czekamy na RR2 :)

#6 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1084 posts
  • SkądPleszew, Poland

Posted 10 December 2010 - 22:34

Pierwsze Asphalt-y wychodziły na JAVE i one nie były wzorowane na Burnoucie ale 6 może i jest :) Nie wiem nie kupuję póki co :D EDIT : @Down No chodzilo mi bardziej o takie w które ja pamiętam jak grałem :)

#7 Faq

Faq
  • 255 posts

Posted 10 December 2010 - 22:53

Pierwszy asphalt to był na ngage ;PP

#8 patrick1989

patrick1989
  • 495 posts

Posted 10 December 2010 - 23:09

Kupię jak będzie po 0,99$. Inaczej nie ma szans.

#9 Ziolo87

Ziolo87
  • 459 posts
  • SkądKraków

Posted 10 December 2010 - 23:36

Kupię jak będzie po 0,99$. Inaczej nie ma szans.


Lubię to! :)

#10 Dirian

Dirian
  • 259 posts
  • SkądWejherowo

Posted 11 December 2010 - 13:35

etam 5tka była dobra 6stka bedzie tylko lepsza. nie znasz sie. taki urok arcadówek (asphalt wzorowany serią burnout)


Za to ty się znasz najlepiej... Lubię arcade'ówki, ale dużo bardziej mi przypadł go gustu np. NFS: Shift, niż Asphalt. A do serii Burnout to mu daaaaleko.

#11 Faq

Faq
  • 255 posts

Posted 11 December 2010 - 19:37

shift to kupa. dużo lepsza była wersja na PSP. za to undervocer był bardzo dobry. zreszta i tak wolałem asphalta 5 niż shifta. z oceną poczekajmy do premiery. niedługo i tak RR2 pozamiata.

#12 patrick1989

patrick1989
  • 495 posts

Posted 11 December 2010 - 20:13

niedługo i tak RR2 pozamiata.

x2 :P

#13 kris1992

kris1992
  • 663 posts
  • SkądJaworzno

Posted 11 December 2010 - 23:00

eee ogólnie to gameloft teraz robi szit :/ kieedyś za czasów 3G uważałem że robią najlepsze gry a teraz? :> echh ... to już dłużej grałem w infinity blade niż zebrany czas do kupy stracony na wyścigach od gameloftu .... tyle odemnie ;)

#14 stojak1030

stojak1030
  • 2186 posts
  • SkądŻary, Poland

Posted 11 December 2010 - 23:24

A idźcie wy z tym asfaltem... zaczyna się robić taki jak nasz, polski (czyt. kiepski). Teraz nadchodzi nowa era - Unreal Engine 3, Mint3D. To są silniki, które wycisną z naszych maszynek ostatnie bajty :)

#15 patrick1989

patrick1989
  • 495 posts

Posted 11 December 2010 - 23:40

RR2 na jakim będzie silniku?
it looks impressive for me

Dołączona grafika

#16 stojak1030

stojak1030
  • 2186 posts
  • SkądŻary, Poland

Posted 11 December 2010 - 23:46

mint3D

#17 patrick1989

patrick1989
  • 495 posts

Posted 12 December 2010 - 00:27

Dzięki. Świetnie to wygląda. Żałuję tylko tego, że nie mam retiny ;/

#18 Faq

Faq
  • 255 posts

Posted 12 December 2010 - 00:51

widać producentom się nie chce robić takich gier. bo się da.firemint 18 miesięcy robił RR2 a gameloft jedna gre pewnie w 3 tygodnie ciśnie lub mniej ;d

#19 pawelnr1

pawelnr1
  • 138 posts
  • SkądWrocław

Posted 12 December 2010 - 20:08

widać producentom się nie chce robić takich gier. bo się da.firemint 18 miesięcy robił RR2 a gameloft jedna gre pewnie w 3 tygodnie ciśnie lub mniej ;d

Popieram, robienie każdej nowej gry Gameloftu wygląda pewnie tak, że biorą jakąś starą grę i wsrawiają nową grafikę.

Na tym filmiku wygląda to tak jak by szóstka miała mieć gorszą grafikę od piątki.

#20 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1084 posts
  • SkądPleszew, Poland

Posted 12 December 2010 - 21:23

Popieram, robienie każdej nowej gry Gameloftu wygląda pewnie tak, że biorą jakąś starą grę i wsrawiają nową grafikę.

Na tym filmiku wygląda to tak jak by szóstka miała mieć gorszą grafikę od piątki.


Gameloft wciąż leci na tym samym silniku graficznym. Wiadomo z każdego silnika można wycisnąć ostatnie soki co oni teraz robią :P Jak w 2011 nie wypuszczą nowego silnika Only 3GS/4 to będzie z nimi kiepsko :)

P.S. Mam takie pytanko, bardziej do ludzi z grupy developer :D Czy gdyby GL zrobil silnik na Only 3GS/4 to po niewielkich przeróbkach kodu źródłowego gry dało by się uzyskać coś na starym silniku czy trzeba wszystko od podstaw trzaskać ? :D Coś jak convertowanie o to mi chodzi...

#21 Faq

Faq
  • 255 posts

Posted 12 December 2010 - 21:42

nie jestem developerem ale powiem ci że open gl 2.0 jest od 3gs w góre. więc nie

#22 abovePL

abovePL
  • 2385 posts
  • SkądJaworzno, Poland

Posted 12 December 2010 - 21:50

Popieram, robienie każdej nowej gry Gameloftu wygląda pewnie tak, że biorą jakąś starą grę i wsrawiają nową grafikę.

Na tym filmiku wygląda to tak jak by szóstka miała mieć gorszą grafikę od piątki.

I jesteście wszyscy w błędzie bo GameLoft ma kilka silników np. ten użyty w AVATAR i który będzie wykorzystany w Shadow Guardian oraz podrasowany na maksa, i drugi wykorzystywany w Nova, Modern Combat oraz trzeci do samochodówek. Sam Gameloft gdzieś coś mówił, że mają oddzielne. Co prawda podobne jakościowo, ale mają ich kilka wersji. Narazie Shadow Guardian wygląda obiecująco i chyba najładniej ze wszystkich gier. Polecam obejrzeć materiały na TouchGen w HD. Robi wrażenie "cieniowanie" postaci i otoczenia jak i również Depth of Field ;)

#23 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1084 posts
  • SkądPleszew, Poland

Posted 12 December 2010 - 22:27

Widocznie się myliłem. Nie miałem pojęcia. Ale te silniki są podobne... szału nie ma :D Wiem że 3GS ma OpenGL 2.0 ale pytalem bardziej czy z tym kodem źródłowym by dało coś się zdziałać by chodziło na starszym silniku czy wszystko od podstaw do robienia...

#24 kisielek89rm

kisielek89rm
  • 297 posts
  • SkądKraków

Posted 13 December 2010 - 15:00

Above dobrze gada. Gameloft ma kilka silników.

firemint 18 miesięcy robił RR2

Skąd wiesz, że zaczęli robić drugą część od razu po wydaniu pierwszej?

gameloft jedna gre pewnie w 3 tygodnie ciśnie lub mniej

Ciekawe, bo pierwsze screeny z DH2 pojawiły się już w kwietniu.


Na tym filmiku wygląda to tak jak by szóstka miała mieć gorszą grafikę od piątki.

Według informacji od GM w Asphalcie 6 będzie podwojona liczba trójkątów względem poprzedniej części.

W przypadku Shadow Guardian liczba ta wzrośnie aż czterokrotnie względem Avatara.

Nie rozumiem jak można oceniać grafikę po filmikach z YouTube. Looknijcie na Trailer MC2, dla mnie słaby... Uruchomiłem na iPku (drugi poziom, bo pierwszy faktycznie średni) i o ludzie, jaka grafa :o

#25 Faq

Faq
  • 255 posts

Posted 13 December 2010 - 15:36

z tąd:
http://myapple.pl/co...a-premiery.html

"Real Racing 2 w tym momencie przechodzi proces weryfikacyjny przed wpuszczeniem do App Store. Wydaje się, że może to być tytuł naprawdę niespotykanej dotąd jakości. 18 miesięcy programowania i 2 miliony dolarów budżetu - jeszcze niecały rok temu nikt nie uwierzyłby, że takie dane mogą dotyczyć aplikacji zmierzającej do internetowego sklepu Apple. Efekty pracy studia Firemint sprawdzimy już w przyszłym tygodniu."


Więc na przyszłość zachowaj ignorancje dla siebie i czytaj trochę. Toucharcade, Pocketgamer czy coś

z DH2 fakt ale screeny zapewne pochodziły z wersji alfa a nie wiadomo czy przez cały ten czas produkowali gre może mieli gotową i zwlekali z wydaniem tego nie wiemy. ale zauważ też wiele innych gier zostało zapowiedzianych tylko parę dni przed premiera np: eternal legacy




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users