Infinity Blade - obłędna gra z silnikiem Unreal Engine 3
#401
Posted 19 April 2011 - 23:36
#402
Posted 20 April 2011 - 00:09
#403
Posted 20 April 2011 - 00:22
#404
Posted 20 April 2011 - 00:32
#405
Posted 20 April 2011 - 00:35
#406
Posted 21 April 2011 - 20:18
wybrałem "plus "wyczyściło mnie z ekwipunku kasy specjalnie nie zostalo ale dostałem 1 250 000 zlota kopiłem dobry sprzet na dzien dobry i są bez szans
Skoro dostałeś kaskę na dzień dobry, to pewnie kupowałeś worki złota przez in-app purchase
Jak tworzysz na przykład nowego bohatera przez Character Slots, to on dostaje na starcie kasę kupioną przez App Store w innym Character Slot.
Pozdrawiam
#407
Posted 22 April 2011 - 13:16
#408
Posted 23 April 2011 - 12:35
#409
Posted 23 April 2011 - 14:31
#410
Posted 23 April 2011 - 16:51
#411
Posted 23 April 2011 - 17:13
#412
Posted 23 April 2011 - 17:44
#413
Posted 23 April 2011 - 20:46
Ja teraz zbieram sobie na Silvera, będzie jeszcze z 40 walk, chodzę sobie w zamku tam i z powrotem między salą z windą, a podziemiami i siekę... Teraz to już pewnie będzie ponad 400 wygranych z przeciwnikami pokroju Gortoela na kolejnych bloodlinach...
Swoją drogą, to świetny trening przed Gorteolem. Golemy, Trole i te pozostałę "duże" na 16 bloodlinie mają już wszystkie sekwencje ruchów co Gortoel, tylko trzeba pozwolić im się rozkręcić... Trzeba mieć miecz, który przy najlepszym combo nie odbierze im więcej niż 10% życia, a jak słabszy to jeszcze lepiej. Wtedy pokażą wszystko, na co je stać, zwłaszcza Golemy pod koniec walki przyśpieszają i jak nie chcesz za mocno oberwać, musisz pamiętać sekwencję. Wszystkiego nie da się wziąć na uniki, część musisz zablokować na tarczy (parowanie nic daje, przy ciosie pięścią czy kolanem). Z Gortoelem jest tak samo, nie da się uniknąć wszystkich jego sekwencji, oczywiście trochę punktów w tarczy lepiej mieć, bo szybko ją rozwala, a czarem lepiej przywracać sobie życie niż tarczę.
Ale się rozpisałem...
Pozdrawiam
---------- Wpis dodano o 21:46 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:17 ----------
zbierac kase na nastepne kasa leci potem strumieniami
Potem, jak już jej nie potrzebujesz, to tak...
Spróbuje wymasterować miecz Ruin na wyższych bloodlinach, nie mając za wiele w ataku (ja tak mam)... Już na bloodline 10 toczyłem wielominutowe, epickie pojedynki
Już widzę, że podobna jazda będzie z Touch of Death
Może mi ktoś powiedzieć, który będę miał level po zmasterowaniu wszystkiego, przez przejściem na new game plus?
Teraz mam 57.
Pozdrawiam
#414
Posted 24 April 2011 - 16:46
#415
Posted 24 April 2011 - 16:50
#416
Posted 24 April 2011 - 21:01
Setny?!
Boooże... jak ja tak słucham i słucham![]()
Patrze na ten swój Bloodline 9 i mi się niedobrze robi
Oj mi się niedobrze robi jak widzę jakie macie levele oraz o tym, o czym gadacie
#417
Posted 24 April 2011 - 21:10
Eh, już ok setny bloodline za mną... nie warto już grać. Czekam na update.
A jakie niby znaczenie ma miec liczba ukonczonych blodline i co daje samo wspinanie sie po nich coraz wyzej? Napisz lepiej na ktorym poziomie masz postac, bo dla odmiany ma znaczenie.
Ja wymasterowalem wszystkie przedmioty czwarty raz i do piatego sie w tej chwili nie zabieram, bo szkoda mi czasu na zbieranie zlota kolejny raz. Niestety za kazda Nowa Gra+ schodzi z tym coraz dluzej i przy ok. piatym masterowaniu przedmiotow bez kupienia zlota (IAP) robi sie z tego zmudna praca a nie zabawa. Coraz bardziej sklaniam sie do tego, czy nie kupic na tyle zlota, zeby wystarczylo na Infinity Blade. Wiecej tak naprawde nie potrzeba, bo przedmioty z niesmiertelnych w lochach (Dragoor Blade wymieniam na zbroje) wystarczaja spokojnie na pokonanie Zero Mecha. A potem powrot na sam start dla masterowania przedmiotow i znowu do gory po drabinie kolejnych New Game+ (pisalem o tym dokladnie pare stron temu).
Czekam na latke.
#418
Posted 24 April 2011 - 21:21
#419
Posted 24 April 2011 - 22:33
A ja całkowicie popieram twoją wypowiedź, dotarłem do drugiego bloodline'a i już miałem dosyć tej gry. Nie lubię gier, gdzie nie można się ruszyć, jest za mało swobody itp., może w przyszłości wyjdzie coś bardziej grywalnego na silniku UT.A ja dzisiaj wypieprzyłem tą grę. Flaki mi sie przewracały jak miałem x dziesiąty raz wracać w te same miejsca. Ładnie wygląda, pomysłowe sterowanie, chęć twórców do stworzenia jako takiej fabuły i nic po za tym. Nudna jak flaki z olejem, bohaterowie gadają po murzyńsku (dobrze że ktoś zrobił lokalizacje po angiesku w formie napisów) , poziom trudności i "inteligencja" przeciwników to jakaś kpina, itd... Teraz zapewne fanboje IF nie zostawią na mnie suchej nitki ale takie jest moje zdanie na temat tej produkcji. Mam wielką nadzieję, że następny update dużo zmieni w stosunku do tego co jest obecnie.
#420
Posted 24 April 2011 - 22:35
#421
Posted 24 April 2011 - 22:40
może w przyszłości wyjdzie coś bardziej grywalnego na silniku UT.
A właśnie! To jest duży problem aktualnie...
Już troszeczkę gier na UT powstało, ale żadna nie jest naprawdę grywalna, w którą gra się z przyjemnością i gdzie grywalność bardzie podziwia się od grafiki...
#422
Posted 24 April 2011 - 22:49
Tego o czym piszesz nie zmieni żadem update. Przeciwnicy mniej więcej koło 10 bloodline zaczynają wykazywać się jako taką żwawością i wprowadzają do walki większość sekwencji swoich ataków. Jeśli oczekujesz od IB przygodowego łażenia po zamku i odkrywania tajemnic, to moim zdaniem nigdy się tego nie doczekasz. To jest i będzie gra zręcznościowa, gdzie trzeba się nauczyć jak usiec każdego przeciwnika
Do tego usiec go za pomocą swoich umiejętności, a nie mocnego miecza... Powiem tyle, w okolicach 35 levela, udało mi się za drugim podejściem usiec GK za pomocą miecza Ruin (najsłabszego miecza ze wszystkich), a wiem jak wiele mogę się jeszcze nauczyć
@smålandczyk
Myślę, że to na którym poziomie jest postać, to nie jest najważniejsze. Ważniejsze jest jakie się prezentuje umiejętności grając. Moja postać jest na 61 levelu, co oznacza początek NG+. Jednak dużo większym osiągnięcie dla mnie jest to co napisałem wyżej, czyli pokonanie GK mieczem Ruin. Oczywiście przede mną jeszcze mnóstwo świetnej zabawy ucząc się jak siec coraz żwawsze i sprytniejsze potwory
@ogólnie
Moim zdaniem ludzie mówią, że gra jest nudna z dwóch powodów, rzeczywiście jest dla nich nudna i tyle lub zupełnie nie dają sobie z nią rady i wtedy oczywiście jest nudna do pięćdziesiątej potęgi i będą to udowadniać całemu światu, sobie pewnie również
Polecam popatrzeć na Infinity Blade - Zero Mech and Ancestor, gość ich pokonuje podstawowym wyposażeniem, z którym zaczynasz każdy pierwszy bloodline NG+.
Pozdrawiam
#423
Posted 25 April 2011 - 00:15
A jakie niby znaczenie ma miec liczba ukonczonych blodline i co daje samo wspinanie sie po nich coraz wyzej? Napisz lepiej na ktorym poziomie masz postac, bo dla odmiany ma znaczenie.
No chyba nie myślisz, że mam 100^1...
Wczesniej (zanim mialem GC) przeszedlem gre ok 30 razy. Potem usunalem dwukrotnie. Teraz zaczynam NG+ piaty raz. Za kazdym razem wszystko masterowalem (czyli srednio 15 BL). 5x15+30... o kurde wiecej niz sto;) level niestety 180.
---------- Wpis dodano o 01:15 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:11 ----------
Jesli gra nie dostanie multi w najblizszym updejcie to jej zle wroze.
Kurcze, brakuje mi tylko jednego achievka (waste not wan not). Ktos pomoze?
#424
Posted 25 April 2011 - 00:25
#425
Posted 25 April 2011 - 00:27
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users









