

Budzik systemowy po zmianie czasu na zimowy zgłupiał
#76
Napisano 08 listopada 2010 - 09:29

#77
Napisano 08 listopada 2010 - 09:33
Ale się historia zrobiła xD codziennie ustawiam budzik na 7h45, po przestawieniu czasu zanim go poptrzebowalem przyczytalem na początku tego topicu, ze wystaczy usunąć alarm i ponownie go ustawić, tak tez zrobiłem i budzik dzwoni normalnie
Właśnie też nie rozumiem, czemu lamentują, zamiast ustawić budziki od nowa... no ale niektórzy są za mało inteligentni widać, żeby przeczytać.
#78
Napisano 08 listopada 2010 - 10:14
Właśnie też nie rozumiem, czemu lamentują, zamiast ustawić budziki od nowa... no ale niektórzy są za mało inteligentni widać, żeby przeczytać.
Gdyby ustawienie budzika od nowa pomogło, to większość osób w tym wątku nie miałaby problemu, bowiem wskazują że pomimo ustawienia budzika na nowo nadal nie działa. Tak było również w moim przypadku. Bez problemu działają budziki jednorazowe. Mnie jednak potrzebny jest budzik cykliczny, stąd też w moim wypadku pomogła rada dotycząca ustawienia budzika cyklicznego tak aby działał codziennie. Teraz budzik działa tak jak trzeba czyli codziennie budzi mnie o 7 rano, niedogodność polega na tym że muszę pamiętać o tym aby go wyłączyć na weekend i ponownie włączyć w niedziele.
Uwierz mi że z inteligencją nie ma to nic wspólnego, a takie porównania wskazują że piszący je mogą mieć wskazane przez siebie problemy.
#79
Napisano 08 listopada 2010 - 10:20
#80
Napisano 08 listopada 2010 - 10:34

#81
Napisano 08 listopada 2010 - 10:52

#82
Napisano 08 listopada 2010 - 10:53
#83
Napisano 08 listopada 2010 - 10:55
#84
Napisano 08 listopada 2010 - 11:15
Właśnie też nie rozumiem, czemu lamentują, zamiast ustawić budziki od nowa... no ale niektórzy są za mało inteligentni widać, żeby przeczytać.
Ustawiłem od nowa i nadal nie działa -> skasowałem wszystkie budzik, wyłączyłem tel, włączyłem, ustawiłem od nowa-nadal nie działa poprawnie. U mnie poprawnie działa tylko budzik jednorazowy. Cykliczne ustawiłem sobie na godzinę wcześniej niż potrzebuję - ale to nie jest pożądane przeze mnie rozwiązanie tego problemu :/
#85
Napisano 08 listopada 2010 - 11:47
#86
Napisano 08 listopada 2010 - 12:17
Bo, jak można właśnie przeczytać w wielu miejscach, właśnie ten powtarzany NIE działa.
Z tym, że przez 2 tygodnie działał i dziś przestał

#87
Napisano 08 listopada 2010 - 12:37
Z tym, że przez 2 tygodnie działał i dziś przestał
Czyli wszystko się zgadza :-P Widać Twój czekał na zmianę czasu w US, ot tak dla psikusa :-D
#88
Napisano 08 listopada 2010 - 14:21

#89
Napisano 08 listopada 2010 - 19:08
#90
Napisano 08 listopada 2010 - 19:12

#91
Napisano 08 listopada 2010 - 20:56
Dokładnie, nie pozostaje mi nic innego jak na wszelki wypadek ustawić godzinę wcześniej na ten tydzieńProblem jest z 'working days' - pn, wt, sr, cz, piatek. Najlepiej ustawić o godzinę wcześniej dla naszego rejonu Europy i czekać na wydanie nowego softu. Problem jest, ale da się go szybko rozwiązać.

#92
Napisano 08 listopada 2010 - 21:32

#93
Napisano 08 listopada 2010 - 23:07
Dokładnie, nie pozostaje mi nic innego jak na wszelki wypadek ustawić godzinę wcześniej na ten tydzień
Do środy wystarczy. :-)
#94
Napisano 08 listopada 2010 - 23:17
#95
Napisano 09 listopada 2010 - 10:30
#96
Napisano 09 listopada 2010 - 11:25
#97
Napisano 12 listopada 2010 - 07:31
#98
Napisano 15 listopada 2010 - 23:49
#99
Napisano 16 listopada 2010 - 08:55
#100
Napisano 16 listopada 2010 - 10:35

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych