Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

sheesha


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#1 maslaq

maslaq
  • 2 389 postów
  • SkądTychy

Napisano 18 lutego 2007 - 21:12

Był juz temat o Yerbie ... Dlatego postanowiłem poruszyć temat tej pięknej bliskowschodniej fajki wodnej, sheeshe paliłem juz wczesniej ale wczoraj otrzymałem od znajomych w podarunku urodzinowym wersje "out door :twisted:" (czyli tą co ma chyba 30 cm wysokości)(szkoda ze nie 80cm). I stąd moje pytanie czy ktoś jeszcze przepada tutaj za pykaniem takowej fajki ?? jakie tytonie wam najbardziej samkują ... narazie nie mam dużego doświadczenia smakowego z sheeshą ponieważ paliłem tytonie -truskawka -wielowocowy (słaby) -wiśnia -jabłko (najlepiej wypadł ) myśle nad tytoniem mietowym ale ... moze ktos palił i moze jakieś smaki polecić :D

#2 ogryzek

ogryzek
  • 50 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 18 lutego 2007 - 22:21

tyton waniliowy i cynamonowy oraz GOZDZIKOWY jest super bo pozostawia slodkawy posmak :)

#3 lukas_gab

lukas_gab
  • 828 postów

Napisano 18 lutego 2007 - 22:26

To nie można lać w Polsce spirytucu lub wódki ?? A powiedzcie czy takie palenie jest bardziej lub mniesz szkodliwe od normalnego ?

#4 51m0n

51m0n
  • 6 980 postów

Napisano 18 lutego 2007 - 22:32

Co to znaczy mniej szkodliwe? To znaczy, że tak jakbyś palił lighty świństwa jest w nich kapeczkę mniej? I tak karmisz raka, może ciuteczkę wolniej, ale niewielką :P

#5 Ka

Ka


  • 6 050 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 lutego 2007 - 22:32

To nie można lać w Polsce spirytucu lub wódki ??


Koncesjonowany i akcyzowany?