Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Play Mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#101 justiii

justiii
  • 20 postów

Napisano 28 marca 2007 - 11:13

Era dostanie kare za to co wyprawia:

http://www.pb.pl/New...b8-4df2e30a0891

Wiedzialam,ze wszystko sie wyjasni i bedzie mozna spokojnie odejsc do Play:)
  • razorek84 lubi to

#102 razorek84

razorek84
  • 578 postów
  • Skąd100lica

Napisano 28 marca 2007 - 14:29

Dzieki wielkie, dobry artykul :) wszystko sie wyjasnilo.

#103 Kaizen

Kaizen
  • 193 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 28 marca 2007 - 16:32

Może dobrym pomysłem wydzielenie z tego tematu nowego wątku o Erze?

#104 justiii

justiii
  • 20 postów

Napisano 29 marca 2007 - 16:01

Ciesze sie,ze artykul sie przydal.Znalazlam go w sieci i pomyslalam,ze warto sie tym z wami podzielic:) Era jest nie fair i na pewno zostanie ukarana.Prawo jest po naszej stronie.
  • maslaq lubi to

#105 woojt

woojt
  • 300 postów
  • SkądWuWuA --> The Right Side

Napisano 29 marca 2007 - 21:55

w sumie to Era nie zachowuje się nieracjonalnie. Jakbym był członkiem zarządu to też bym sie nie korzył przed UKE. Nałoża kare - trudno. Ale za to iledziesiąt tysięcy klientów zostanie nadal na kontraktach 2letnich bojąc się sporu sądowego z erą?

#106 Kaizen

Kaizen
  • 193 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 29 marca 2007 - 22:51

Dziwne, że TP w bardzo podobnej sytuacji z Neostradą nie robiła takich jaj.

#107 woojt

woojt
  • 300 postów
  • SkądWuWuA --> The Right Side

Napisano 29 marca 2007 - 22:53

era jest nie do zapałowania ;) tp to cienki zawodnik w porównaniu..

#108 razorek84

razorek84
  • 578 postów
  • Skąd100lica

Napisano 30 marca 2007 - 15:09

Czy ktos z Was dostal podobny SMS od Play'a ?(ja dostalem takowy na numer z Ery) "Wybierz Play, a otrzymasz dodatkowo oprocz naszej oferty i telefonu multimedialnego, 150 darmowych minut na pierwsze 3 m-ce i pakiet 60Mb na multimedia" Co myslicie o tym ?

#109 Simborek

Simborek
  • 1 272 postów
  • SkądZewsząd. Obywatel Świata.

Napisano 30 marca 2007 - 17:20

Pewnie jutro już zablokują "spam" od Playa :D Swoją drogą, umarło Heyah - niech żyje Play. Do sieci H. już nie wracam ewentualnie tylko po to by wykorzystać pozostałe 10 złociszy :) Play jest po prostu za tani by w nim nie zostać :D

#110 justiii

justiii
  • 20 postów

Napisano 30 marca 2007 - 17:50

Ja nie dostalam takiego smsa ,a tez mam Ere.Ale w takim razie to swietna oferta.I dodatkowy powod ,zeby przejsc do Play.

#111 Kaizen

Kaizen
  • 193 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 kwietnia 2007 - 07:59

Przyszło pisemko - Era straszy karą 500PLN za telefon. Dalej twierdzą, że uzupełnienie to nie zmiana ROTFL Zaprzyjaźniona firma też skorzystała z tej promocji - prawnik im opracował pisemko. Dokładnie takie samo, jak to, do którego linki podawałem na początku. I jeszcze za to kasę bierze :\ Zobaczymy, co im powiedzą ;)

#112 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 11 kwietnia 2007 - 11:53

Przyszło pisemko - Era straszy karą 500PLN za telefon. Dalej twierdzą, że uzupełnienie to nie zmiana ROTFL
Zaprzyjaźniona firma też skorzystała z tej promocji - prawnik im opracował pisemko. Dokładnie takie samo, jak to, do którego linki podawałem na początku. I jeszcze za to kasę bierze :\
Zobaczymy, co im powiedzą ;)


Straszyć to sobie mogą, nawet sądem.

W przypadku sporu konsumenta z operatorem, który nie wyraził zgody na mediację lub sąd polubowny, konsument może uzyskać pomoc prawną w organizacjach konsumenckich lub u Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Zgodnie z ustawą z 15. grudnia 2000 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2003 r. Nr 86, poz. 804 ze zm.) w powiatach oraz miastach na prawach powiatu działa Powiatowy (Miejski) Rzecznik Konsumentów. Rzecznik m.in. świadczy nieodpłatne poradnictwo prawne dla konsumentów, może występować do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw konsumentów.


W praktyce szybko zmiękną.

Zakończyła się kontrola UKE przeprowadzona w PTC w związku ze zmianami w regulaminie świadczenia usług przez operatora.

Jak udało się dowiedzieć TELEPOLIS.PL, w wyniku kontroli UKE uznało, że PTC naruszyła art. 59 ust. 2 Prawo Telekomunikacyjnego. Obecnie przygotowywane są zalecenia pokontrolne, w których PTC zostanie wezwana do usunięcia nieprawidłowości lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień, na które telekom będzie miał 30 dni. Jeżeli PTC nie dotrzyma terminu, prezes UKE będzie miał prawo nałożyć na firmę karę.

Nie wiadomo jeszcze jak będą brzmiały zalecenia UKE, jednak jedną z możliwości może być nakazanie ponownej wysyłki regulaminu wraz z informacją o możliwości bezszkodowego rozwiązania umowy. Wnioski powinny być przekazane PTC w ciągu dwóch tygodni.

http://telepolis.pl/news.php?id=8068

http://media2.pl/tel...enie-prawa.html

A najlepiej o Erze świadczy to:
"PTC grozi pozwem serwisowi Media2"
http://telepolis.pl/news.php?id=8073
i to
"Era chce zmusić Media2.pl do usunięcia informacji na temat zmian w regulaminie"
http://media2.pl/rss...egulaminie.html

#113 Kaizen

Kaizen
  • 193 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 kwietnia 2007 - 12:39

Dwie umowy (powiedzmy umownie moje) zostały rozwiązane ze względu na zmianę regulaminu. Jedna została przedłużona (oferta za przedłużenie całkiem konkurencyjna i się nie oparłem). Kolejna kończy się w lipcu. Wątpię, czy Era zdaje sobie teraz sprawę, że mogę mieć w lipcu u nich od zera do czterech numerów (bo te wypowiedziane na razie "przenoszą się" do Tak Taka - a co potem, to jeszcze się zastanowię). Jak w zaleceniach pokontrolnych będzie, że musza na nowo wprowadzić zmiany w regulaminie, już pouczając klientów że mogą odejść, to będą jaja ;)

#114 justiii

justiii
  • 20 postów

Napisano 11 kwietnia 2007 - 16:24

To co era wyprawia to sie normalnie w glowie nie miesci.Jakies chore kombinacje,a odpowiedz na oferte Play nijaka(zapowiadali,ze zrownaja ceny-hahaha-jasne....)

#115 maslaq

maslaq
  • 2 389 postów
  • SkądTychy

Napisano 11 kwietnia 2007 - 17:40

ja czekam ... mam nadzieje ze sie uda ja rozwiazac

#116 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 11 kwietnia 2007 - 18:02

odpowiedz na oferte Play nijaka(zapowiadali,ze zrownaja ceny-hahaha-jasne....)


Na razie to zlikwidowali tanie pakiety minut.
Ponoć mają obniżyć standardowe ceny połączeń.

#117 kle-kot

kle-kot
  • 145 postów
  • SkądCieszyn

Napisano 12 kwietnia 2007 - 13:16

PTC musi zawiadomić o zmianie regulaminu (2007-04-12)

Wyniki kontroli w sprawie zmiany regulaminu świadczenia usług Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.

Urząd Komunikacji Elektronicznej zakończył kontrolę przestrzegania przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. (PTC), przy ostatniej zmianie ?Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych?, art. 59 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego. Przepis ten zobowiązuje dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych do powiadomienia abonenta o każdej zmianie w regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Ponadto wraz z powiadomieniem abonent powinien być poinformowany o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.

W takcie kontroli ustalono, że:

- PTC dokonała zmiany regulaminu w zakresie wprowadzenia zapisów dotyczących trybu postępowania reklamacyjnego, lecz Spółka nie określiła terminu wprowadzenia tych zmian w życie. O samej zmianie regulaminu PTC poinformowała swoich abonentów w korespondencji wysyłanej w dniach 10-17 marca 2007 r.;

- w przesłanej korespondencji PTC nie powiadomiła abonentów o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa PTC nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze;

- PTC nie dokonała powiadomienia z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie;
w § 30 pkt 3 regulaminu PTC znajduje się zapis pozostający w sprzeczności z przepisem art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zapis § 30 pkt 3 regulaminu warunkuje bowiem prawo abonenta do wypowiedzenia umowy przy zmianie regulaminu dokonanej przez PTC, bez prawa dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez PTC tym, czy zmiana ta bezpośrednio umniejsza prawa lub zaostrza obowiązki abonenta wynikające z umowy. Tymczasem przepis art. 59 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego przewiduje, nie czyniąc tu żadnego warunku, iż każda zmiana w regulaminie rodzi takie prawo po stronie abonenta.

W dniu 6 kwietnia 2007 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał zalecenia pokontrolne wzywające PTC do usunięcia w terminie 30 dni stwierdzonych w trakcie kontroli nieprawidłowości.

żródło: http://www.urtip.gov...out=3&page=text

#118 justiii

justiii
  • 20 postów

Napisano 13 kwietnia 2007 - 19:21

W Play byc moze przed wakacjami bedzie uruchomiona telewizja mobilna.Tu znalazlam to info:

http://www.telepolis...ews.php?id=8095
Fajnie.

#119 Kaizen

Kaizen
  • 193 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 25 czerwca 2007 - 18:01

Update Era na "stanie konta" uwzględnia karę za jeden telefon, natomiast ciągle nie przysłali żadnego pisemka w tej sprawie (a to o tyle istotne, że obydwa telefony "rozwiązane" były zarejestrowane na firmę - więc konieczny jest jakiś dokument do zaksięgowania). Drugi telefon (wypowiedziany razem z tym "rozwiązanym", razem z nim, takim samym pismem) ciągle działa i ciągle naliczają abonament. Czyli mają bałagan. Co do być może i zgodnych z regulaminem, ale mało sympatycznych praktyk. Jakieś 3 tygodnie temu rozwiązałem z nimi umowę na trzeci telefon wraz z końcem okresu, na jaki została zawarta umowa. Przy rozwiązywaniu po raz trzeci chciałem zamówić coś za punkty Era Premia. Po raz trzeci nie było nic sensownego (czytaj tylko kupony TakTaka mogłem wziąć - nic materialnego). Konsultantka powiedziała, "nie ma problemu - może Pan nagrodę zamówić później, jak będą na magazynie). Dzisiaj chciałem zamówić - nic z tego. 22 dni przed wygaśnięciem umowy nie można. Nawet nabić tego numeru, który przechodzi na TT nie mogłem. Więc po raz drugi przepadają mi punkty (poprzednio jak przemianowywali Stokrotkę na Era Premia). Punkty chciałem wymienić od dłuższego czasu - bo szybciej mi się przeterminowywały i przepadały, niż przybywały. Chyba jasne, że przy takim traktowaniu stałego klienta (8 lat, przez długi czas 3 telefony, lub nawet 4) przechodzę do konkurencji (najprawdopodobniej Play). Uważajcie i strzeżcie się Ery. Łamią prawo (wg stanowiska UKE) i rolują klienta. W moim, subiektywnym uczuciu na maksa - nawet jak inni to robią, to trudno im pobić pod tym względem Erę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych