Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Jak zrobic zeby jak otwieram safari to niebylo tego paska z ikonkami pod spodem ?

• Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 Kazek-ff49ee234d

Kazek-ff49ee234d
  • 527 posts

Posted 02 July 2010 - 17:02

Cześć! Dzisiaj zakupilem sobie macbook pro 15 nowy model z i5 ze tak sie pochwale ;p jest to moj pierwszy mac i jestem zielony jezeli chodzi o ten system ! mam takie pytanie , dla wymiataczy mac OS bedzie to pikus:) a wiec do rzeczy! jak otwieram przegladarke safari to co mam zrobic zeby okno bylo na cala strone ? naciskam ta zielona kropke nic nie moge sie pozbyc tego paska na dole z tymi ikonkami! chce zeby na calym lcd byla strona internetowa! a ten pasek zabiera mi miejsce ? probowalem to jakos usunac ale nie potrafie! moze sie nie da? prosze o pomoc pozdrawiam ;)

#2 Roberto

Roberto
  • 13752 posts
  • SkądWrocław

Posted 02 July 2010 - 17:11

ustaw autoukrywanie dock'a w jego ustawianiach i tyle. btw. okno na całą stronę? chyba na cały ekran.

#3 MurcieFan

MurcieFan
  • 1415 posts
  • SkądWarszawa

Posted 02 July 2010 - 17:14

witam, a ja mam pytanie w sumie podobne, jak zrobic zeby safari moglo chowac sie pod docka :) tzn zeby mozna bylo zrobic full screen, oraz zeby dock byl staly

#4 Roberto

Roberto
  • 13752 posts
  • SkądWrocław

Posted 02 July 2010 - 17:19

pod się nie da nad - zainstalować glims i tam jest full screen

#5 macieks72

macieks72

• 9873 posts

Posted 02 July 2010 - 17:42

Pewnym rozwiązaniem jest też przesunięcie Docka na prawą lub lewą stronę, wtedy nie przeszkadza przy małych ekranach panoramicznych.

#6 ftpd

ftpd

Nie.

• 24357 posts

Posted 02 July 2010 - 18:01

"ten pasek z ikonami" nazywa się Dock, warto to zapamiętać.
Na przyszłość pamiętaj też, że 'nie' z czasownikami to jednak rozdzielnie, a przed '?' lub '!' nie stawia się spacji.

#7 Mr D

Mr D
  • 85 posts

Posted 02 July 2010 - 18:39