Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis MacLife


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#1 fascik

fascik
  • 626 postów
  • SkądRyki

Napisano 16 czerwca 2010 - 10:40

Gdyby ktoś chciał korzystać z serwisu MacLife to... Chcąc wyczyścić sobie szybkę w iPhonie 3G rozebrałem telefon (już nie pierwszy raz) i przez nieuwagę urwałem taśmę sygnałową ekranu. Ekran ciemny, nic się nie da zrobić ale telefon działa. Nawet nieszczęsne alarmy budzika się uruchamiały co 5 minut a ja nie mogłem ich wyłączyć. Rozebrałem więc telefon na części a płyta główna wylądowała w woreczku - przynajmniej telefon nie będzie pikał i grał w paczce podczas transportu. Cóż pozostało? Serwis - instytucja, której z doświadczenia nie ufam ;-] Niby mam iPhona na gwarancji ale po pierwsze jest po Jailbreaku a po drugie nie mam zamiaru słuchać jakoby telefon był zalany ;-) Pogodziłem się z kosztami i postanowiłem sprawdzić serwis MacLife. Dlaczego akurat ten? Po pierwsze mam kuriera door-to-door, po drugie widziałem, że mają panel serwisowy i będę mógł śledzić co się dzieje z aparatem i nie będe musiał do nich wydzwaniać. Stwierdziłem, że poradzą sobie z naprawą i będę miał iPhona z powrotem w kilka dni. Zamawiam, więc przez ich stronę kuriera, nadają RMA dla naprawy (nie wierzę, że cały proces będzie działał). 10 czerwca przyjeżdża kurier i odbiera telefon. 11 czerwca dostaję informację, że telefon jest już w MacLife i oczekuje na naprawę. Zbliża się weekend więc czekam. Poniedziałek o 7 rano dostaję mail, że telefon naprawiony - zmienia się status w panelu serwisowym, dostaję informację o kosztach do zapłaty. Robię przelew via płatności.pl. Znów zmienia się status i zostaje nadany numer listu przewozowego z przesyłką zwrotną. We wtorek 15 czerwca kurier zjawia się z przesyłką. Odbieram, wkładam SIM do iPhona... i wszystko działa. :-) W sumie 4 dni - łącznie z transportem. Do serwisu wykonałem jeden telefon po to tylko by upewnić się, że ten cały mechanizm działa... i faktycznie działa jak należy. To co mnie zaskoczyło to szybka naprawa no i wspomniany panel serwisowy z kompletnym podglądem statusu naprawy oraz informacji o przesyłce. Uprzedzam ewentualne wypowiedzi - nie mam na celu reklamowania serwius. Przeglądając forum czytałem różne opinie nt. serwisów produktów Apple i dlatego chciałem podzielić się swoją. :-)
  • MacDada lubi to

#2 Alex007

Alex007
  • 820 postów

Napisano 16 czerwca 2010 - 10:47

Wymieniałem u nich szybkę w 3gs. Może ceny są duże ale można ich polecić z czystym sumieniem. Naprawa była bardzo szybka.Polecam.Myślałem że dłużej będe zmuszony używać starego 2g a tu niespodzianka w tym samym tygodniu (roboczym) otrzymałem go z powrotem.Jeśli ktoś nie wie jaki wybrać serwis to MacLife jest świetny działa sprawnie i zaskakująco szybko.

#3 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 czerwca 2010 - 11:03

coby nie dublować
Serwis MacLife - moja opinia
;]

#4 fascik

fascik
  • 626 postów
  • SkądRyki

Napisano 16 czerwca 2010 - 12:15

coby nie dublować
Serwis MacLife - moja opinia
;]

Faktycznie utrzymałeś wypowiedź w takim tonie jakby zaraz miał nastąpić atak potępiający MacLife ;-) BTW... zapomniałem dodać, że status naprawy przychodzi SMSem.

#5 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 czerwca 2010 - 12:24

swoją drogą wczoraj znowu przestała mi działać jedna słuchawka myślałem - no tak, pewnie wraca do MacLife na gwarancji (którą dają na naprawy) ale (na szczęście?) okazało się, że znowu kabel w słuchawkach mi poszedł ;)

#6 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 16 czerwca 2010 - 13:44

Ja takze korzystałem z serwisu Maclife -przy iPhone 3G jak i Macbook Air,naprawa bardzo szybka i dobry kontakt. POLECAM

#7 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 16 czerwca 2010 - 13:54

I ja nie mogę powiedzieć złego słowa na MacLife. Szybko wymienili mi obudowę w 3GS. Troszkę może zadarli lakier przy śrubce, ale "od tego się nie umiera" ;)

#8 siemanesko

siemanesko
  • 9 postów

Napisano 17 czerwca 2010 - 09:10

Też miałem z nimi dobry kontakt, a przede wszystkim naprawa byyła szybka. Ale będe musiał chyba jeszcze raz się odezwać, bo nawala mi sensor zbliżeniowy :/

#9 karczi

karczi
  • 72 postów

Napisano 21 czerwca 2010 - 19:43

A mam pytanko: mianowicie jak kształtują się ceny napraw? Uderzyłem w coś moim 3G i mimo że nie widać uszkodzeń telefon nie chce się już włączać - nie wiem co może być źle, ani co jest do wymiany o ile coś jest do wymiany. Co mówicie?

#10 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2010 - 20:03

jak nie wiadomo co i gdzie to szacunkowe koszta to od 0 do ceny telefonu na forum naprawdę nie ma wróżek i nikt ci nie powie ile może kosztować ewentualna wymiana 'czegoś' wyślij maila ile kosztuje diagnoza i tyle.

#11 fascik

fascik
  • 626 postów
  • SkądRyki

Napisano 21 czerwca 2010 - 20:17

A mam pytanko: mianowicie jak kształtują się ceny napraw?

Tajemnicą to nie będzie... Wymiana uszkodzonego wyświetlacza, czyszczenie kurzu pod szybką 300 zł. Dużo? Według mnie nie. Bo cena samego ekranu to pewnie z 150-200 zł, do tego robocizna. A poza tym - szybkość naprawy. :-)

#12 Hannah Montana

Hannah Montana
  • 42 postów

Napisano 21 czerwca 2010 - 21:32

Tam się chyba chwalą, że diagnoza darmowa, więc możesz spokojnie uderzyć ;)

#13 kurde-kurde@tlen.

kurde-kurde@tlen.
  • 127 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 czerwca 2010 - 21:46

Tam się chyba chwalą, że diagnoza darmowa, więc możesz spokojnie uderzyć ;)

W mojej sytuacji się to sprawdziło... Pech chciał, że padł głośnik w iP 2G. Wysłałem go do MacLife, tego samego dnia oddzwonili, że padł głośnik i ileś tam będzie kosztować wymiana. Zgodziłem się i 2 dni później był u mnie telefon z fakturą za naprawę tylko z kosztami głośnika i robocizny + przesyłka. Więc wychodzi, że diagnoza za free... Zresztą pytali czy się zgadzam, czy mają odesłać telefon... A na telefonie nawet nie było żadnego śladu po otwieraniu, wszystko idealnie przylegało. Także ze swojej strony, również polecam :)

#14 Hannah Montana

Hannah Montana
  • 42 postów

Napisano 03 lipca 2010 - 09:19

Ja w poniedziałek do nich pójdę, żeby zainstalowali mi tą swoją folię na anteny w iPhone 4 :) Opiszę jak wrócę :)

#15 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipca 2010 - 10:45

wie ktoś w jakich godzinach ci z MacLife odbierają/odpisują na maile? ;>

#16 fascik

fascik
  • 626 postów
  • SkądRyki

Napisano 18 lipca 2010 - 10:51

wie ktoś w jakich godzinach ci z MacLife odbierają/odpisują na maile? ;>

Pewnie od 10-18 pn-pt. :-)

#17 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipca 2010 - 11:50

oops... a dzisiaj niedziela... no tak :P w wakacje nigdy nie patrze na dni tygodnia i czekam na tego maila z odpowiedzią i czekam :D

#18 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 18 lipca 2010 - 14:32

Zwłaszcza, że jeden z serwisantów jest na urlopie... :-) W środę będzie spowrotem. :-)

#19 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipca 2010 - 14:46

skąd wiesz? ;>

#20 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 18 lipca 2010 - 19:34

Pracują tam mili ludzie - można z Nimi pogadać nie tylko o telefonach :)

#21 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 października 2011 - 10:10

Witam, mam problem z moim iP4. Mianowicie opornie działa mi home button. Gdzieś na forum wyczytałem że w Mac Life robią to od ręki za darmo. To prawda ?

#22 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 20 października 2011 - 10:37

Jak mają części to robią od ręki... Ale czy za darmo? Btw - ktoś wie ile trwa w MacLife gwarancja po naprawie? 3GS najpierw rozbity, potem utopiony - naprawiony z miesiąc temu - nie działa dotyk w środkowej ponownej części wyświetlacza. Zaraz po naprawie działał ok przez kilka dni a potem co raz bardziej opornie aż przestał reagować.

#23 lidon

lidon
  • 1 postów

Napisano 24 listopada 2011 - 10:02

Lidon A oto moje doświadczenia: Zadzwoniłem do MacLife i dostałem informację że diagnoza jest za darmo. Zaniosłem do punktu na Łukowskiej i ponownie zapytałem jaki koszt naprawy będzie. Człowiek odbierający telefon mi potwierdził że diagnostyka jest faktycznie za darmo i że należy zostawić i że mogę się wycofać w każdej chwili. Następnie dostałem smsa z informacją że telefon jest już naprawiony. Na stronie sprawdziłem stan naprawy gdzie wpisana była cena 70zł. Niestety nikt nie dzwonił do mnie z poinformowaniem mnie że naprawa będzie tyle kosztowała. I być może bym się zgodził na przyjęcie warunków naprawy - (ponowne złożenie telefonu, bo nie działała słuchawka/mikrofon, a jedynie telefon działał na głośnomówiący) - ale czuję żal że nikt do mnie nie zadzwonił i nie poinformował. Poczułem się oszukany - bo nie tak miałem powiedziane w momencie oddawania telefonu do naprawy. Tak więc nie oceniam tego za profesjonalne zachowanie. Być może kwota nie była zbyt duża jak na zrobienie telefonu z pół-sprawnego do sprawnego ale wynikł tu wg mnie brak profesjonalizmu.

#24 kajet24

kajet24
  • 153 postów

Napisano 24 listopada 2011 - 20:06

@autor, można wiedzieć ile zapłaciłeś za taką usługę? k.

#25 fascik

fascik
  • 626 postów
  • SkądRyki

Napisano 24 listopada 2011 - 20:59

@autor,

można wiedzieć ile zapłaciłeś za taką usługę?

Nie wiem czy to pytanie do mnie? Wymiana ekranu i cała usługa kosztowała mnie 300 zł.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych