Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis MacLife


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#51 adametronics

adametronics
  • 1 postów

Napisano 07 maja 2014 - 21:04

Ja także nie polecam Maclife Wifi naprawiane pół roku i nic... tzn Naprawiali owszem, ale tylko na ok miesiąc i ponownie do nich (naprawa gwarancyjna) po czym mieli mnie dosyć i stweirdzli, że tasiemka mikrofonu do wymiany 210pln. Z tym, że jak się później okazało (własna naprawa Wifi z pełnym powodzeniem) żadnej tasiemki nie wymieniali -po otwarciu Iphona tasimka była wklejona fabrycznie, reszta laminat po przegrzewany i ogólnie widać ze sie w nim działo. Mało tego wysłali do mnie telefon jakiegoś klienta "(biały, na rogu utłuczony, po włączeniu na tapecie Facet w okularkach z dzieckiem - telefon zabezpieczony hasłem) i tylko dlatego udało mi się uniknąć naciągnięcia tzw wymiany tasiemki - byłem pewien ze działał bez zarzutu w dniu wysłania do nich. Cóż nazwa chwytająca i tylko tyle moim zdaniem serwis "drucik"

#52 Riddle

Riddle
  • 1 631 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 lipca 2014 - 20:56

Co muszę wziąć z Macbookiem do serwisu? Potrzebne jest pudełko lub jakiekolwiek akcesoria? Niestety biedak zalał mi się po 5 latach wzorowej pracy, i pomimo najszczerszych chęci i próby naprawy korzystając z własnego doświadczenia, będę zmuszony oddać go w wasze ręce :(

#53 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 15 lipca 2014 - 22:50

Dzień dobry - tu forum myapple, serwis maclife posiada własną stronę i na niej można znaleźć namiary ;)

#54 Riddle

Riddle
  • 1 631 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 lipca 2014 - 05:52

Tak wiem i do nich bezpośrednio też napisałem, ale z racji że zależy mi na czasie, pytam się także tu - w końcu ktoś z forum może znać odpowiedź na moje pytanie.

#55 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 16 lipca 2014 - 08:02

To zapytaj w dziale "serwis".

#56 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 16 lipca 2014 - 09:22

Lub wyślij wiadomość do użytkownika "MacLife.pl"

#57 Riddle

Riddle
  • 1 631 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 lipca 2014 - 19:07

^ - Dwa powody dla których nie odwiedzam już tego forum, tak jak wielu dawniej aktywnych użytkowników :)
Powyższe cztery posty (oraz również ten) nic nie wniosły do tematu.

Laptop już w serwisie, fin.

#58 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 16 lipca 2014 - 19:24

@Riddle - czy jak chcesz spotkać się ze znajomym to robisz ogłoszenie w gazecie, czy piszesz do niego list? Tylko i wyłącznie o to chodziło, nie miałem żadnych złych intencji - jeśli Cię uraziłem to przepraszam.

#59 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 lipca 2014 - 19:41

Riddle - a mogłeś coś wnieść, gdybyś napisał to czego się dowiedziałeś...

#60 1084

1084
  • 495 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 września 2014 - 13:25

W piątek dzwoniłem do MacLife w sprawie naprawy karty graficznej w iMaku. Po trzecim telefonie otrzymałem odpowiedź: "kolega już panu odpisuje". Dziś jest wtorek a ja na wciąż czekam na ofertę....tyle w kwestii kontaktu z klientem.

#61 Robex741

Robex741
  • 37 postów
  • SkądMiędzyrzecz

Napisano 25 września 2014 - 08:13

Maclife to dramat!!! Kontakt tylko na początku, po wysłaniu telefonu zaczyna się cała zabawa. Mi wiszą jeszcze 22zł za wysyłkę bo mi ją policzyli podwójną choć wysłałem na własny koszt.

#62 szuuu

szuuu
  • 2 postów

Napisano 18 września 2015 - 10:12

szkoda że wcześniej nie widziałem tego wątku...

 

nie wiem czy ta firma jeszcze coś naprawia czy zajmują się już tylko wyłudzeniami.

dałem do naprawy iphona i ipada. w iphonie wymieniono podobno baterię, chociaż zepsute jest coś innego. trudno powiedzieć czy rzeczywiście wymieniono bo iphone dalej jest zepsuty. w ipadzie nie działał przycisk home. podobno wymienili taśmę, ale przycisk dalej nie działa (albo raczej działa od czasu do czasu jak ma dobry humor - podobnie jak działał przed "naprawą").

MacLife nie odpowiada na maile i telefony.

w sumie ciekawy business model, nie trzeba nawet zatrudniać serwisantów :-P






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych