
Witamy w Polsce... Apple
#201
Posted 24 January 2007 - 23:12
#202
Posted 24 January 2007 - 23:17
To poinformuj jeszcze o literowce na tej stronie, ostatni wers w trzeciej kolumnie. "Tobie jedynie pozostaje wybór co chesz oglądać."
heh tak jakby po pijaku pisane


#203
Posted 24 January 2007 - 23:18

#204
Posted 24 January 2007 - 23:55


#205
Posted 25 January 2007 - 02:11
#206
Posted 25 January 2007 - 15:55
#207
Posted 25 January 2007 - 16:00
#208
Posted 25 January 2007 - 19:42
#209
Posted 25 January 2007 - 19:45
Co chcesz przez to powiedzieć ??
Kto? Ja? Wydaje się, że trwa powoli przeprowadzka SADu z apple.pl na ispot.com.pl. Może faktyczni Gazeta Prawna ma lepsze informacje niż Steve Jobs ;-)
#210
Posted 25 January 2007 - 19:59
Bo myślę, że to jednak coś znaczy. No i nowa strona www.ispot.com.pl

#211
Posted 25 January 2007 - 20:02


#212
Posted 25 January 2007 - 23:14
No masz, nawet całkiem dużą kampanię ostatnio w kilkunastu wydawnictwach, od Avanti, przez Przekrój na PC Formacie kończąc. Kiedy czytam takie pytania, zastanawiam się, co się teraz czyta? I dochodzę do smutnego wniosku, że chyba nic...widzieliście gdzieś w Polsce reklamy Apple ?
#213
Posted 25 January 2007 - 23:49
#214
Posted 26 January 2007 - 17:02

#215
Posted 26 January 2007 - 20:18
#216
Posted 26 January 2007 - 20:47
#217
Posted 26 January 2007 - 20:58
ale strona apple.pl niestety nie nadaza za apple.com bo tam na stronie glownej jest iPhone. Na polskiej stronie powinno byc to samo.
Nic nie powinno. W Polsce nie ma telefonu iPhone ani sieci Cingular, nic dziwnego wiec, ze na polskiej stronie Apple nie ma tego produktu. SAABA 97 tez nie ma na saab.pl i jakos nikt sie nie burzy z tego powodu.
#218
Posted 26 January 2007 - 21:10
No masz, nawet całkiem dużą kampanię ostatnio w kilkunastu wydawnictwach, od Avanti, przez Przekrój na PC Formacie kończąc. Kiedy czytam takie pytania, zastanawiam się, co się teraz czyta? I dochodzę do smutnego wniosku, że chyba nic...
Ja np. czytam Newsweek, Wprost, Politykę, Dziennik, Puls Biznesu i czasem Gazetę Wyborczą, oglądam kilka kanałów telewizyjnych i regularnie czytam wiadomości w Onecie, WP, Interii - i nie widziałem tam nawet śladu reklamy iPodów (czyli produktów najbardziej masowego rażenia), już nie mówiąc o komputerach. Wystarczy wejść np. na CNN.com i filmiki Mac/PC trafiają się tam co czwarte wejście ...
Dlatego uważam, że reklamy Apple w Polsce nie ma, a jak jest - to może w jakichś niszowych czasopismach dla informatyków lub grafików. Tu jest do zaorania całe pole przez Apple PL.
#219
Posted 26 January 2007 - 21:30
#220
Posted 26 January 2007 - 22:25
Żeby reklama była skuteczna (tzn. żeby docierała do celu i była przez ten cel - zwany swojsko targetem - zauważona) musi mieć odpowiednią liczbę placements, częstotliwość i dobrze przygotowaną "mieszankę" mediów - jeśli czytając dość regularnie wielkonakładowe dzienniki, tygodniki oraz wiadomości na dużych portalach nie zauważyłem tych reklam, o których piszesz (a - jako gorliwy neofita Apple'a - zwróciłbym na to uwagę), to znaczy, że nie były one skuteczne. Obejrzyj sobie CNN.com i porównaj, jak często pojawia się tam "Hello, I'm a Mac - and I'm a PC" - a jak często na Onecie ... (nie ma co liczyć stosunku :cool: tych dwóch wielkości, bo wyjdzie dzielenie przez zero :wink: )No to osleples chyba - byly wkladki - reklamowki o ipodzie w Polityce i bodajze we Wprost, a takze jakims tam Focusie czy cos tam jeszcze. Fakt ze Heidi troche przesadzil z ta "duza kampania reklamowa" bo tak naprawde to byl pikus, no ale byl, SAD nareszcie stara sie dotrzec do szerszego rynku..
#221
Posted 26 January 2007 - 22:29

#222
Posted 26 January 2007 - 22:43
Oczywiście - ale także większa cena reklamy ...Paolo: wiekszy kraj, wieksza ogladalnosc, wieksza ilosc wydawanych na zakupy pieniedzy to i kampanie reklamowe wieksze.
Jeśli w polskiej telewizji można oglądać reklamę proszku Vizir, Volkswagena Golfa albo drukarki HP - (producentowi się to po prostu opłaca - dzięki tej reklamie trzaska więcej kasy), to można by było też oglądać reklamę iPoda (np. tę z Bobem Dylanem - była czadowa ...) Ale ktoś nie ma na to budżetu, nie chce mu się albo nie umie ... Dlatego właśnie twierdzę, że w Polsce nie ma reklam Apple.
#223
Posted 26 January 2007 - 23:27
Jeśli w polskiej telewizji można oglądać reklamę proszku Vizir, Volkswagena Golfa albo drukarki HP - (producentowi się to po prostu opłaca - dzięki tej reklamie trzaska więcej kasy), to można by było też oglądać reklamę iPoda (np. tę z Bobem Dylanem - była czadowa ...) Ale ktoś nie ma na to budżetu, nie chce mu się albo nie umie ... Dlatego właśnie twierdzę, że w Polsce nie ma reklam Apple.
Marketing nie kończy się na stwierdzeniu "reklama dzwignią handlu"...
#224
Posted 27 January 2007 - 11:44
Ja np. czytam Newsweek, Wprost, Politykę, Dziennik, Puls Biznesu i czasem Gazetę Wyborczą, oglądam kilka kanałów telewizyjnych i regularnie czytam wiadomości w Onecie, WP, Interii - i nie widziałem tam nawet śladu reklamy iPodów (czyli produktów najbardziej masowego rażenia), już nie mówiąc o komputerach. Wystarczy wejść np. na CNN.com i filmiki Mac/PC trafiają się tam co czwarte wejście ...
Dlatego uważam, że reklamy Apple w Polsce nie ma, a jak jest - to może w jakichś niszowych czasopismach dla informatyków lub grafików. Tu jest do zaorania całe pole przez Apple PL.
w Newsweeku były reklamy iPodów nano 2g

#225
Posted 27 January 2007 - 11:48
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users