Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Safari 5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
236 odpowiedzi w tym temacie

#76 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 16:58

Pewnie że PEBKAC ;) A standardowo już sprawdź na nowym koncie użytkownika to YT. I co znaczy "nie działa", strona się nie odpala w ogóle, nie działają filmy, czy coś innego?

#77 bzx-10ba78a705

bzx-10ba78a705
  • 218 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 16:58

Cytat

tak jak napisałem kilka postów wyżej po aktualizacji do 5, nie działa u mnie youtube, jak by działał to bym nie pisał tego postu, chyba to logiczne !!!!!!! z pytaniem czy ktoś ma może pomysł co się mogło stać


sprawdz czy nie masz czasem w tubie ustawionego video w trybie HTML5.
przełącz na natywny - wtedy musi zafungać.
potem kombinuj z HTML5 (ja korzystam z tuby standardowo więc nie wiem czy to pomoże, tak strzelam)

#78 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:00

A skąd wiesz, napisał "nie działa" i nie wiadomo co nie działa na tej stronie, może cała strona nie działa.

#79 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 308 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:01

Mi działa HTML5 bez problemu. Oczywiście nie mamy _żadnej_ informacji, czy w problematycznym środowisku są zainstalowane jakieś wtyczki albo inne udziwnienia, natomiast _wymagane jest_ wywróżenie tego i odpowiedź na tacy.

#80 bzx-10ba78a705

bzx-10ba78a705
  • 218 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:02

nie wiem, próbuję pomóc lamerowi pomimo strzępkowych informacji. po za tym ja się nie znęcam i szkoda mi czasu na pisanie jadotwórczych postów.

#81 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 308 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:05

To super. Ja (maciek72 chyba też, ale nie wypowiadam się za innych) jestem jednak zdania, że trzeba kształcić i uczyć, żeby następnym razem było przyjemniej dla obu stron. _Nie da się_ pomóc skutecznie bez podstawowych chociaż informacji. Skutecznie, czyli szybko, sprawnie i tak, żeby rozwiązać problem od ręki, a nie ciągnąć sprawę tydzień.

#82 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:06

już działa, dzięki. Był brak aktywacji HTML5. Ftpd i macieks72 darujcie sobie akronimy, jak czegoś nie potrafię i mi nie działa to pytam na forum ludzi mądrzejszych od siebie w danych temacie :) dzięki za pomoc pozdrawiam tych mądrzejszych :)

#83 bzx-10ba78a705

bzx-10ba78a705
  • 218 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:06

@ftpd - spoko, przynajmniej jest równowaga.

#84 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 308 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:08

No helou, od kiedy niby _wymagane_ jest aktywowanie HTML5 do poprawnego oglądania youtube.com? Fajnie, że działa, ale nie wprowadzaj innych w błąd pisząc, że to była przyczyna problemu.

#85 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:10

Żeby nie było, ja naprawdę staram się pomóc, w tym przypadku też, nie wyśmiewam się, ani nic z tych rzeczy, ale jak ktoś napisze "nie działa" to bardzo mnie to irytuje że oczekuje pomocy a pisze tylko tyle, tym bardziej jeszcze że się doprosić konkretnego pytania nie można. I potem coś czasem palnę.

#86 bzx-10ba78a705

bzx-10ba78a705
  • 218 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:10

Cytat

już działa, dzięki. Był brak aktywacji HTML5. Ftpd i macieks72 darujcie sobie akronimy, jak czegoś nie potrafię i mi nie działa to pytam na forum ludzi mądrzejszych od siebie w danych temacie :) dzięki za pomoc pozdrawiam tych mądrzejszych :)


wyłącz HTML5 i sprawdź czy działa w natywnej wersji. jesli nie to masz cos skopane z Flashem może?

#87 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:14

Pisałem żeby sprawdził na nowym koncie, dlaczego tego nie zrobił? To jest standardowa procedura żeby wiedzieć czy problem jest na koncie czy w systemie. Ale widzę że większość to olewa bo jakoś nie widzi związku.

#88 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:17

Cytat

No helou, od kiedy niby _wymagane_ jest aktywowanie HTML5 do poprawnego oglądania youtube.com? Fajnie, że działa, ale nie wprowadzaj innych w błąd pisząc, że to była przyczyna problemu.


nie wprowadzam nikogo w błąd, w moim przypadku aktywowałem HTML5 i działa, podkreślam w moim.

co do precyzji opisania błędu, rzeczywiście trzeba dokładniej mój błąd

---------- Wpis dodano o 18:17 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:15 ----------

Cytat

Pisałem żeby sprawdził na nowym koncie, dlaczego tego nie zrobił, to jest standardowa procedura żeby wiedzieć czy problem jest na koncie czy w systemie. Ale widzę że większość to olewa bo jakoś nie widzi związku. Skoro jak już wspomniałeś pytasz się mądrzejszych to dlaczego nie stosujesz się do ich wskazówek?


stosuje sie do wskazówek mądrzejszych, skoro po pierwszym rozwiązaniu (aktywacji HTML5) działa nie robiłem nic więcej. Zaraz zrobię inne wskazówki :)

#89 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 308 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:18

Sprawdzaj dalej. Problem trzeba "rozwiązać", a nie obejść ;-) Wyłącz HTML5, sprawdź czy działa. Jeśli nie, sprawdź na drugim użytkowniku. Bo możliwe, że trafiasz tylko na filmy w HTML5 teraz, a Flash Ci się popsuł całkiem. Poza tym pisałeś nie tylko o youtube - inne strony działają? ps. To nie jest tak, że ja jestem podły i tylko opieprzam. Ja po prostu jestem wymagający. Ktoś niedawno powiedział, że "wyróżniam się wiedzą, chęcią pomocy, ale też arogancją". I dobrze.

#90 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:25

Sprawdź, sprawdź, tylko to traktuj jako wskazówki bardziej, które doprowadzą nas i ciebie pomału do problemu, a potem dopiero do jego rozwiązania. Najpierw diagnoza, potem naprawa. Na razie jesteśmy na etapie diagnozy, no chyba że wyłączenie htm5 ciebie satysfakcjonuje.

#91 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:33

wyłączyłem HTML5, przełączyłem konta, i na nowym działało, zalogowałem się ponownie na główne i ku zaskoczeniu działa youtube i inne strony również (wptv itp). Dzięki za wskazówki i pomoc.

#92 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:35

No to być może pomogło zwykłe wylogowanie.

#93 MMAniak

MMAniak
  • 344 postów
  • Skądz domu

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:37

Pomoże mi ktoś pozbyć się tego okienka,przy odpalaniu safari ? Dołączona grafika

#94 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:39

@up, Powinieneś już wiedzieć żeby sprawdzić to na nowym użytkowniku i napisać o tym tutaj.

#95 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 308 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2010 - 17:55

Powinien przeinstalować Safari Community Toolbar, cokolwiek to jest. A jak nie pomoże, odinstalować i poczekać na nową wersję, kompatybilną z Safari 5.

#96 MMAniak

MMAniak
  • 344 postów
  • Skądz domu

Napisano 11 czerwca 2010 - 15:13

przeszukałem cały system nie znalazłem żadnego community toolbar'u. Na innym użytkowniku też lipa. Chyba będę musiał z tym żyć :(

#97 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 308 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 czerwca 2010 - 15:25

Wpisz sam-wiesz-gdzie 'safari community toolbar error'. Rozwiązanie afair w 1. linku.

#98 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 11 czerwca 2010 - 15:29

A czym szukales? Spotlight niekoniecznie znajduje pluginy.

#99 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 11 czerwca 2010 - 15:35

Nie ważne w czym, niech wpisze to w końcu w google, aż kipi od tego problemu tam.

#100 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 11 czerwca 2010 - 15:39

A ja mam dzisiaj dzień dobroci dla zwierząt :)
Safari: Community Toolbar - how to get rid of it? - The macosxhints Forums




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych