Dlaczego moja drukarka nie drukuje?
#1
Napisano 29 października 2005 - 14:05
#2
Napisano 29 października 2005 - 16:32
#3
Napisano 29 października 2005 - 17:22
mam następujący problem: drukarka nie drukuje. Tzn. udaje, że drukuje, ale wychodzą z niej czyściutkie karteczki. Problem w tym, że drukarka jest sprawna i ma pelne kartridże tuszu. Uruchomiłem testowy wydruk z menu drukarki i wszystko jest OK. Natomiast z poziomu Worda, TextEdita, Preview, Pages czy Safari wychodzą białe kartki. Sterowniki zostały zainstalowane bezstresowo i poprawnie. Model drukarki: Canon IP1000, wersja systemu: OS X 10.4.2
(...)
PS: Najzabawniejsze jest to, że producent w ogóle się nie przyznaje do tego, żeby kiedykolwiek produkował taki model. Sprawdziłem stronę producenta i nie ma sterownikow do tej drukarki, bo nie ma takiego modelu. Seria PIXMA IP zaczyna się od 1500 :shock:
P.S.S: drukarka drukuje tyle, że nie obsługuje czarnego tuszu! A to dobre!
Czy ktos ma jakies pomysły oprócz zmiany kolorów tekstu?
Ja mam/miałem identyczny problem z moją drukarką HP DJ 5550 pod Windows (2000 i XP). Mój PM czeka aż go złożę po gruntownym czyszczeniu więc nie moge sprawdzić pod Os X.
W każdym razie podejrzewam, że producent (model) drukarki i system operacyjny nie mają w tym momencie znaczenia.
Najprawdopodobniej coś się stało z czarną głowicą drukującą i/lub pojemnikiem z czarnym atramentem.
U mnie, przed wysłaniem drukarki do serwisu, wydruk testowy był "na pierwszy rzut oka" w porządku. Bliższe oględziny wykazywały jednak, że czarny jest składany z pozostałych kolorów. Obecnie gdy wydrukowałem stronę testową pojawiły sie na niej dodatkowe czarne figury, których nie było na wcześniejszych wydrukach.
Czarny, oryginalny, atrament do Twojej drukarki kosztuje ~30zł więc zakup nowego pojemnika nie jest wielkim wydatkiem . Powinieneś tez przyjrzeć się głowicy drukującej ponieważ może byc zapchana.
Canon jak najbardziej przyznaje się do Twojej drukarki. Wystepuje ona np. na jego australijskiej stronie. Canon Australia . Na tej stronie są też sterowniki (m.in. pod Mac Os) do tej drukarki.
Wygląda na to, że kupiłeś model nie przeznaczony na nasz rynek.
Pozdrawiam,
Feniks
#4
Napisano 27 sierpnia 2011 - 11:54
#5
Napisano 27 sierpnia 2011 - 12:00
#6
Napisano 06 grudnia 2016 - 11:59
Witam! nie chciałem zakładać nowego tematu to podepnę się tutaj.
Canon Pixima MG 5550.tydzień temu minęła gwarancja... Nowe tusze(zamienniki, wymieniane na te same,od tego samego dostawcy już kilkakrotnie). Wczoraj puszczony druk b/w 8 stron,4 strony normalnie, od 5 strony puste kartki... I na tym koniec, wszystko chodzi normalnie tak jak by drukowała, żadnego błędu, a kartki wychodzą "czyste". Tak sam przy bezpośrednim druku z drukarki strony testowej. Robione wszelkie czynności serwisowe ,czyszczenie pełne, głowicy kalibracje i co tylko było możliwe.Może ktoś coś poradzić?! Jeśli nie da się nic poradzić , to co polecacie do zakupu? Bo chyba z canona się "wyleczyłem"...Co dwa lata wymieniać sprzet , prawie nie używany?!?!??! Druk bardzo rzadko w kolorze ale jeśli to dobrej jakości , w b/w , tez nie wiele, musi być WiFi, wielofunkcyjne, chyba ze ten złom sobie zostawić jako skaner a dokupić jakąś tańszą samą drukarkę?
Użytkownik pingwin71 edytował ten post 06 grudnia 2016 - 12:03
#7
Napisano 06 grudnia 2016 - 13:15
I co - nie działa Tobie pod Mac OS X 10.4 ?
Użytkownik madmax332 edytował ten post 06 grudnia 2016 - 13:16
#8
Napisano 06 grudnia 2016 - 13:31
I co - nie działa Tobie pod Mac OS X 10.4 ?
10.11
#9
Napisano 06 grudnia 2016 - 14:13
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych