Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s cortland wymiana gwarancja


Najlepsza odpowiedź Giallorosso , 04 grudnia 2016 - 17:33

Nie. Miliard razy było mówione, że odnowiony egzemplarz jest nie do odróżnienia od fabrycznie nowego wyjętego z pudełka. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 16:36

Witam,

mój 6s od jakiegos czasu wyłączał sie przy troszke niższych temperaturach rzędu 10 stopni więc oddałem go do Cortland Katowice.

 

3 dni i dostaję informację, że już czeka na mnie wymieniony nowy egzemplarz, przyjeżdżam i patrzę RYSA na bocznej ramce, odrazu zwrot i czekam znowu na inny

 

Moje pytanie odnośnie gwarancji, i czy ten sprzęt z wymiany jakiś gorszy będzie czy obudowa porty przycisk home wyswietlacz itd. będą nowe?

 

Telefon kupiłem ten, który wymieniałem od pana X za gotówkę, który na paragon w Play dostał za 1zł w przedłużeniu umowy, oczywiście był zafoliowany etc.

 

Czy przysługuje mi 12 miesięczna gwarancja ? Wydaje mi się, a jestem prawie pewien, że tak. Ponieważ posiadam dowód zakupu i zgodnie z regulaminem apple Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. 

 

Telefon kupiłem w marcu 2016 roku, proszę o pomoc :)


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#2 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 16:41

przysluguje gwarancja tyle ze jak masz teraz zdjety w nim simlock , to nowy przyjdzie z simlockiem tak czy tak na rodzimą siec , przecwiczyłem juz to 


do tego na 99 proc refurba dostaniesz , chociaz moj refurb jest jak nowy nawet pod lupą srubki sprawdzlaem wyglada jak by nigdy nie byly odkrecane 

 

o nowej rocznej gwarancji zapomnij , nowy tel(refurb) zaaktualizuje sie w ciagu kilku godzin i bedziesz mial te same daty co w starym 

 

,na samym poczatku strony imei iphone itd itp beda pokazywac ze masz roczna gwarancje do czasu az wszystko sie zaaktualizuje 


Użytkownik assaabloy edytował ten post 04 grudnia 2016 - 16:46


#3 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 16:46

Czyli tak jak poprzednio dzwonie do Play podaje imei i ściagają odrazu? :)

Nie obawiać się sprzętu jaki otrzymam ? Poza tamtego co z rysą mi dali :D

Obejrzę go tylko dokładnie i miejmy nadzieje, że będzie super, bo w takim stanie ja oddałem im swój sprzęt.

Jak aktywuje normalnie to wtedy już mi wskoczy gwarancja 12 miesięcy na stronie apple ? Czy tylko na podstawie protokołu wymiany?


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#4 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 16:49

Czyli tak jak poprzednio dzwonie do Play podaje imei i ściagają odrazu? :)

Nie obawiać się sprzętu jaki otrzymam ? Poza tamtego co z rysą mi dali :D

Obejrzę go tylko dokładnie i miejmy nadzieje, że będzie super, bo w takim stanie ja oddałem im swój sprzęt.

Jak aktywuje normalnie to wtedy już mi wskoczy gwarancja 12 miesięcy na stronie apple ? Czy tylko na podstawie protokołu wymiany?

 

 

ja zaliczylem inna wtope jak bylem w stanach kupilem sobie SE z sciagnietym lockiem :-) po kilku miesiacach w PL pekl mi LCD dalem do wymiany Cortland w ciagu tygodnia wymienil mi telefon na nowy , ale simlock powrocil ,rodzimej amerykanskiej sieci Tmobile. ile sie nalatalem na dzownilem , dzownilem do stanow kupe rozmow itd itp ! nic nie zdzialalem , poddalem sie i sciagam locka bo to niema sensu wiecej na telefony juz chyba stracilem do apple i tmobile US 

 

 

nie dostaniesz chlopie zadnej rocznej gwarancji zapomnij ? niby dlaczego mialbys ja dostac ? informacje  w ciagu kilku dób moze jednej 

przepiszą sobie same dane z starego telefonu i daty wrocą te same , co masz obecnie 


Użytkownik assaabloy edytował ten post 04 grudnia 2016 - 16:51


#5 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 16:52

No ale wystarczy, że zadzwonie do Play podam imei i ściągną, tym razem prosiłem Cortalnd o wysylke nowego sprzetu na adres, wiec mam nadzieje ze przyjdzie w stanie idealnym, dlaczego przeskoczy mi z mojego iphone gwarancja?


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#6 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 16:58

Jeśli telefon z polskiej dystrybucji (a Play to polska dystrybucja), to będziesz miał gwarancję nową 12 miesięcy.

@assaabloy Niby dlatego dostanie nową gwarancję, bo tak mówi regulamin Apple dla naszego kraju;)

#7 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:03

Jeśli telefon z polskiej dystrybucji (a Play to polska dystrybucja), to będziesz miał gwarancję nową 12 miesięcy.

@assaabloy Niby dlatego dostanie nową gwarancję, bo tak mówi regulamin Apple dla naszego kraju;)

 

No właśnie też tak wyczytałem, mam tylko nadzieje, że telefon bez rys przyjdzie :D Czyli ściągam simlocka z Play i na stronie apple gwarancja powinna wskoczyć, a jak nie to zadzwonić do nich na infolinie?


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#8 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:06

Jeśli telefon z polskiej dystrybucji (a Play to polska dystrybucja), to będziesz miał gwarancję nową 12 miesięcy.

@assaabloy Niby dlatego dostanie nową gwarancję, bo tak mówi regulamin Apple dla naszego kraju;)

 

 

aha czyli znajdzie sie cwaniak co uszkodzi telefon w ostatnim dniu gwarancji odda na wymiane i dostane nowy z roczna gwarancja ? bajeczki mi tu snujesz  ale ok niech sobie autor wątku pomarzy 


Użytkownik assaabloy edytował ten post 04 grudnia 2016 - 17:07


#9 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:10

aha czyli znajdzie sie cwaniak co uszkodzi telefon w ostatnim dniu gwarancji odda na wymiane i dostane nowy z roczna gwarancja ? bajeczki mi tu snujesz  ale ok niech sobie autor wątku pomarzy 

 

Ale nie umiesz czytać regulaminu rocznej gwarancji Apple ?

Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego.

 

To takie trudne do zrozumienia ?


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#10 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:12

dobra !! jak juz dostaniesz nowy i na nowo policza ci gwarancje to wroc na forum :-) i opowiedz nam o tym ok ? 

ale zanim wrocisz nam tu sie pochwalic to , poczekaj tak z dwa dni az sie refurb zaaktualizuje w calosci z oryginalu 


Użytkownik assaabloy edytował ten post 04 grudnia 2016 - 17:13


#11 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:22

dobra !! jak juz dostaniesz nowy i na nowo policza ci gwarancje to wroc na forum :-) i opowiedz nam o tym ok ?
ale zanim wrocisz nam tu sie pochwalic to , poczekaj tak z dwa dni az sie refurb zaaktualizuje w calosci z oryginalu

dlaczego idziesz w zaparte?! Już od dawna w przypadku telefonów z polskiej dystrybucji wymienionych na nowy gwarancja biegnie od nowa- pełne 12 miesięcy.

Użytkownik Giallorosso edytował ten post 04 grudnia 2016 - 17:23

<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#12 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:27

dlaczego idziesz w zaparte?! Już od dawna w przypadku telefonów z polskiej dystrybucji wymienionych na nowy gwarancja biegnie od nowa- pełne 12 miesięcy.

 

No to elegancko, nie obawiac sie tych telefonow z wymiany z cortland?


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#13 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:33   Najlepsza odpowiedź

Nie. Miliard razy było mówione, że odnowiony egzemplarz jest nie do odróżnienia od fabrycznie nowego wyjętego z pudełka.
  • MasterM lubi to
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#14 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 17:42

dziekuję za pomoc wszystkim :)


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#15 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 19:54

Nie. Miliard razy było mówione, że odnowiony egzemplarz jest nie do odróżnienia od fabrycznie nowego wyjętego z pudełka.

 

no to fakt ! moj refurb wyglada jak swiezo z fabryki , nawet pod lupą srubki ogladalem zadnej skazy 

takze traktuje go jako nowy prosto z tasmy produkcyjnej



#16 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 21:36

aha czyli znajdzie sie cwaniak co uszkodzi telefon w ostatnim dniu gwarancji odda na wymiane i dostane nowy z roczna gwarancja ? bajeczki mi tu snujesz ale ok niech sobie autor wątku pomarzy

A jak chcesz uszkodzić telefon, żeby nie pozostało śladów po celowym uszkodzeniu iPhone? Kilka osób ci pisze, że się mylisz, a ty dalej swoje.

#17 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 04 grudnia 2016 - 23:47

w elektronice siedze od 20 lat :-) uszkodzic sprzet bez fizycznych sladow dla wprawnego elektronika to bulka z masłem , tymbardziej taki telefonik gdzie pracuje wszystko na prądach rzędu jednego ogniwa leclanchego :-) 

ja wiem ze laik by potrzaskał panel młotkiem :-) i wmawiał na serwisie ze telefon miał rece i sam sie młotkiem potrzaskał ,  ale to nie oto chodzi


Użytkownik assaabloy edytował ten post 04 grudnia 2016 - 23:51


#18 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 05 grudnia 2016 - 01:09

A powiedzcie mi jaką dystrybucją jest zakup telefonu os firmy normalnie na fakturę VAT, ale która nie jest premium resellerem?
  • CzoCzo lubi to

#19 CzoCzo

CzoCzo
  • 99 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 05 grudnia 2016 - 08:48

To już zależy od tego skąd oni maja te telefony..

#20 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 grudnia 2016 - 09:57

A powiedzcie mi jaką dystrybucją jest zakup telefonu os firmy normalnie na fakturę VAT, ale która nie jest premium resellerem?

Autoryzowani resellerzy: zarówno premium jak i "zwykli" kupują z polskiej dystrybucji (jak nie kupują z polskiej to za chwilę przestają być autoryzowanymi ...), więc jak chcesz kupić w sklepie i mieć pewność, że telefon pochodzi z polskiej dystrybucji to kupujesz u autoryzowanego (niekoniecznie premium) resellera. Podobnie jak na gwarancję oddajesz do serwisu autoryzowanego np. iSpot czy Cortland (które nie są premium serwisami).

Drugim (równoległym) kanałem dystrybucji są autoryzowani operatorzy komórkowi (w Polsce: Orange, Play, T-mobile . Bez Plus-a).
 

P.S.
Oczywiście możliwy jest jeszcze zakup bezpośredni od Apple: polski AOS.


Użytkownik bee3 edytował ten post 05 grudnia 2016 - 09:58

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#21 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 08 grudnia 2016 - 11:07

Właśnie dostałem nowy sprzęt i jest fabrycznie nowy, NIE ODNOWIONY co zostało już potwierdzone, warto było czekać, ale zajęło to 2 tygodnie, i żaden simlock mi nie powrócił.

 

Activated No

Refurbished by Apple No

Telephone Technical Support Active

Repairs and Service Coverage Active

Find My iPhone OFF

Warranty Start Date 05.12.2016

Warranty End Date 07.12.2017

Estimated Purchase Date: 05.12.2016


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#22 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 08 grudnia 2016 - 11:11

Aktywuj i sprawdź jeszcze raz :) 



#23 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 08 grudnia 2016 - 11:30

Aktywowałem i wszystko jest dobrze, poprzednio jak dostałem od nich to było, że refurbished i moja stara gwarancja :)


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#24 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 08 grudnia 2016 - 16:47

Co więcej zadzwoniłem do Apple na infolinię, że otrzymałem nowy sprzęt i zaktualizowali od ręki informacje o gwarancji i mam pełne 12 miesięcy :)


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#25 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 08 grudnia 2016 - 16:52

ciekawe ze nie wrocil z lockiem !! skoro byl jeszcze na kontrakcie ,  ja jednak jeszcze poczekam na twoj odzew za kilka dni zanim sie zaaktulizują informacje o starym , pamietaj ze apple g... ma za przeproszeniem do simlockow skoro tel byl od operatora to z automatu nowy , wymieniony jest z lockiem i tyle , tak mi tlumaczyli tu na forum wyjadacze , tak mi tlumaczylo apple , a nastepnie operator t-mobile US z ktorymi mialem dlugie rozmowy 

i faktycznei sie to potwierdzilo , moj tez przez piersze 24 godziny moze nawet wiecej 2-3 dni dostal nowa gwarancje i byl w systemie jako nowy nawet zdazylem go polska karta aktywowac :-) zdziwko mnie wzielo po kilku dniach jak sie ladnie poustawiał 

 

no ale zycze tobie oczywiscie zeby bylo tak jak teraz zeby tak zostalo , bo ja niestety zmuszony bylem ponownie zaplacic za simlocka i jestem wlasnie na etapie oczekiwania nie szlo zalatwic nic doslownie nic a jestem zawzietym czlowiekiem jak mam wydac choc 1 zl komus za darmo , bo na kazda zlotowke ciezko pracuje


Użytkownik assaabloy edytował ten post 08 grudnia 2016 - 16:54





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych