Nic nie działa poprawnie w tej aplikacji na iOS. U mnie - odświeżenie danych pojazdu (zwraca błąd użytkownika), u żony - e-recepta (błąd autoryzacji). Szkoda nawet komentować...
App Store i "lokalizator" to jakaś porażka jest...
Nie narzekajcie na opóźnione banki. Jest taki jeden, co się mniema za najbardziej cyfrowy, ba ! Nawet nagrodę dostał jako "prekursor" w kwestii cyfryzacji (za nie wiadomo co ! - może opanowali liczydło w końcu)... Więc.. Long live Citi !!!
A "najbardziej innowacyjny" i w ogóle "cyfrowy" Citi Handlowy jak zawsze (z wszelkimi innowacjami) na szarym końcu... Pewnie za kilka lat...
@Mystic_PL Nie musiałem zerować. Na moment diagnostyki trzeba było tylko odblokować iPhone'y, ale to działo się cały czas w mojej obecności. Po diagnostyce zostały wyłączone przeze mnie. A po wszystkim oddano mi je do sprawdzenia czy wszystko jest OK.
@Zielony_M Robi to każdy autoryzowany serwis, nie wymagają dowodu zakupu, a w zależności od serwisu - może potrwać kilka dni (np: w iSpot) lub na poczekaniu. Ja skorzystałem z usługi w serwisie "Serwis.me" i za każdym razem (trzy iPhone'y - 6, 6s i 7) czekałem około godzinkę.
No jak możecie tak mówić ??? !!! Przecież to "najlepszy bank digital w Polsce" http://magazyn.citibank.pl/36279-citi-handlowy-najlepszy-bank-digital-w-polsce-wedlug-global-finance-br Nikt nie wie za co dostali tą nagrodę (a zwłaszcza sam bank), który zdziera horendalne opłaty za wszystko (łącznie z oddychaniem) a sam narzeka na "drogie rozwiązanie" ???!!! No bardziej zbłaźnić to już się nie mogli... Polska filia Citi to raczej parabank niż poważna instytucja finansowa....
Moje urządzenia są już wiekowe, więc co bardzo cieszy - iPad Air2 zyskał drugie życie. Naprawdę - jest dobrze jak na tak stare urządzenie. Znów można go spokojnie używać, a z powodu wcześniejszych lag’ów nienałużył nawet za ramkę do zdjęć
@Stanley Marsh Niestety Citi to bank od lat chyba najbardziej o(d)porny na innowacje i nowinki techniczne. A na zadane pytanie odpowiedzi są diametralnie różne: "nie planujemy", "nic o tym nie wiem", "być może", "tak - w najbliższej (nieokreślonej) przyszłości"... Więc nie liczę na nich w tej kwestii i będę zmieniał bank (nie tylko z powodu braku Apple Pay, lecz generalnie z powodu spadku jakości usług i wzrostu kosztów).
Przy zainstalowanym 10.13.2 Beta 5 łata się nie pojawia w AppStore. Mam nadzieję, że jest już zaimplementowana w tej wersji...
Na iPad Air jest koszmar (lagi, gigantyczne spowolnienie w czasie reakcji).
Ale macOS nadal mi się nie pokazuje...
Jeżeli zmiana warunków (cennika) daje możliwość rezygnacji z umowy - to pytanie ile osób to zrobi i przeniesie się do Orange (bo ja o tym myślę). Jeżeli "statystycznie" niewiele - to trochę to jednak potrwa. Reputacja - reputacją (zgadzam się z Tobą), ale kasa - kasą.
Problem tkwi w tym, że zanim KE lub UKE zainterweniuje - będzie już dawno po 15 czerwca. Czemu nie można już teraz - na bazie oficjalnych cenników - nakazać ich zmiany... Nie wspomnę, że nawet jak KE czy UKE zainterweniuje, to tych trzech operatorów będzie się odwoływać, co też chwilę potrwa, itd... Więc może na wakacje 2018 będzie tak jak powinno. Chciałbym się mylić, ale zgadzam się z Szemotem - Kara 20mln bedzie tańsza niż przychody z opłat roamingowych = pobrane opłaty roamingowe z nawiązką spłacą karę...
Hej ! I czy to dotyczy tylko iPhone'a czy iPad'a też ? Bo nie widzę nic takiego na moim iPad. Chyba że iPad Air jest już za słaby i nie dostał tej opcji...
Apple przestało podpisywać system iOS/iPadOS 14.4.2
Mamy powrót do "Battery Gate" - czyli spowalnianie urządzenia przez software'owe trefne dane o kondycji baterii ?