Czy u Was też od dzisiaj nie jest możliwość wbicia w iTunes Apple Music ? Chodzi mi o płatną usługę abonamentową. Biblioteka stacjonarna działa + albumy będące w niej w chmurze, natomiast brak możliwości wejścia w działy "Dla Ciebie" oraz "Przeglądaj" (...)
iTunes + usługa Apple Music
#1
Napisano 06 czerwca 2017 - 18:09
there's no day off for heroes
A1181 | A1342 | A1502
#2
Napisano 07 czerwca 2017 - 10:56
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#3
Napisano 07 czerwca 2017 - 22:12
do tego mam zaznaczony cały album w chmurze np. 2pac a po jakimś czasie zostaje mi z niego tylko jeden utwór... coś nie halo działa ten ich system. Chyba, że to wina Yosemite że się zaczyna na nowszych aktualizacjach iTunes wysypywać. Płacę abonament a nie mam dostępu do pełnej funkcjonalności - czy komuś z Was coś podobnego się zaczęło dziać czy to wina mojego systemu (@ftpd - to właśnie próbuję ustalić - jeżeli wbrew regulaminowi, to proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu).
there's no day off for heroes
A1181 | A1342 | A1502
#4
Napisano 07 czerwca 2017 - 22:37
Ok.
U mnie wszystko działa bez problemów.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#5
Napisano 07 czerwca 2017 - 22:46
U mnie niestety ani wylogowanie się i ponowne logowanie nie pomogło, ani reset komputera. Nie mam pojęcia czemu nie chce mi wyświetlać stron z nową muzyką, a bez problemu radzi sobie z czytaniem muzyki już wcześniej dodanej do biblioteki, a nie będącej fizycznie na dysku. Czyli połączenie konto-serwer jest OK tylko jakiś feler w programie się wdał, że nie wyświetla "Dla Ciebie" "Przeglądaj" i "Radio" - jest po prostu pusta strona... Ktoś, coś wie ?
~edytka: @ftpd a na jakim OSX śmigasz ?
Użytkownik circos edytował ten post 07 czerwca 2017 - 22:48
there's no day off for heroes
A1181 | A1342 | A1502
#6
Napisano 08 czerwca 2017 - 10:11
10.12.5, iTunes najnowsze.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#7
Napisano 08 czerwca 2017 - 10:48
U mnie też wszystko w jak najlepszym porządku. Aktualna Sierra i najnowszy iTunes.
Spróbuj wylogować się z iTunes Music, usunąć (przenieść w inne miejsce zupełnie bo tam jest Twoja muzyka czyli najważniejsze rzeczy) Katalog iTunes z folderu Muzyka, a w folderze Biblioteka (ukryty katalog w twoim katalogu domowym) usuń folder iTunes. Na dokładkę możesz usunąć pliki iTunes z preferences, cache i containers. Szukaj plików w stylu com.apple.iTunes.cośtamcośtam
Po ponownym uruchomieniu iTunes powinien być czysty. Spróbuj się zalogować i zobaczyć co się stanie.
#8
Napisano 11 czerwca 2017 - 10:16
@ imrik - dzięki za pomoc. Dzisiaj chciałem usiąść do tego tematu, który przedstawiłeś ale po wejściu w iTunes okazało się, że wszystko wróciło do normy. Problem mógł leżeć w mojej dzierżawie adresu DHCP - po jej odświeżeniu, wszystko działa. Temat można zamknąć.
there's no day off for heroes
A1181 | A1342 | A1502
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych