Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes + usługa Apple Music


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 06 czerwca 2017 - 18:09

Czy u Was też od dzisiaj nie jest możliwość wbicia w iTunes Apple Music ? Chodzi mi o płatną usługę abonamentową. Biblioteka stacjonarna działa + albumy będące w niej w chmurze, natomiast brak możliwości wejścia w działy "Dla Ciebie" oraz "Przeglądaj" (...) 


there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2017 - 10:56

http://myapple.pl/fo...o-korzystać/


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 07 czerwca 2017 - 22:12

do tego mam zaznaczony cały album w chmurze np. 2pac a po jakimś czasie zostaje mi z niego tylko jeden utwór... coś nie halo działa ten ich system. Chyba, że to wina Yosemite że się zaczyna na nowszych aktualizacjach iTunes wysypywać. Płacę abonament a nie mam dostępu do pełnej funkcjonalności - czy komuś z Was coś podobnego się zaczęło dziać czy to wina mojego systemu (@ftpd - to właśnie próbuję ustalić - jeżeli wbrew regulaminowi, to proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu).


there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2017 - 22:37

Ok.

U mnie wszystko działa bez problemów.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 07 czerwca 2017 - 22:46

U mnie niestety ani wylogowanie się i ponowne logowanie nie pomogło, ani reset komputera. Nie mam pojęcia czemu nie chce mi wyświetlać stron z nową muzyką, a bez problemu radzi sobie z czytaniem muzyki już wcześniej dodanej do biblioteki, a nie będącej fizycznie na dysku. Czyli połączenie konto-serwer jest OK tylko jakiś feler w programie się wdał, że nie wyświetla "Dla Ciebie" "Przeglądaj" i "Radio" - jest po prostu pusta strona... Ktoś, coś wie ?

 

~edytka: @ftpd a na jakim OSX śmigasz ?


Użytkownik circos edytował ten post 07 czerwca 2017 - 22:48

there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 czerwca 2017 - 10:11

10.12.5, iTunes najnowsze.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#7 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 08 czerwca 2017 - 10:48

U mnie też wszystko w jak najlepszym porządku. Aktualna Sierra i najnowszy iTunes.

 

Spróbuj wylogować się z iTunes Music, usunąć (przenieść w inne miejsce zupełnie bo tam jest Twoja muzyka czyli najważniejsze rzeczy) Katalog iTunes z folderu Muzyka, a w folderze Biblioteka (ukryty katalog w twoim katalogu domowym) usuń folder iTunes. Na dokładkę możesz usunąć pliki iTunes z preferences, cache i containers. Szukaj plików w stylu com.apple.iTunes.cośtamcośtam

 

Po ponownym uruchomieniu iTunes powinien być czysty. Spróbuj się zalogować i zobaczyć co się stanie.



#8 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 11 czerwca 2017 - 10:16

@ imrik - dzięki za pomoc. Dzisiaj chciałem usiąść do tego tematu, który przedstawiłeś ale po wejściu w iTunes okazało się, że wszystko wróciło do normy. Problem mógł leżeć w mojej dzierżawie adresu DHCP - po jej odświeżeniu, wszystko działa. Temat można zamknąć.


there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych