Apple po raz trzeci uznane za najcenniejszą markę świata
W opublikowanym przez Interbrand zestawieniu najcenniejszych marek świata, Apple po raz trzeci z rzędu znalazło się na pierwszym miejscu. Wartość marki kalifornijskiej firmy wzrosła od 2013 r. o prawie 94 miliardy dolarów.
Tegoroczne zestawienie pokazuje jasno, że to właśnie marki producentów rozwiązań technologicznych najszybciej zyskują na wartości. W przypadku Apple wynosi ona już 170,276 miliardów dolarów, co oznacza wzrost o 43% względem ubiegłorocznego rankingu. Na drugim miejscu znalazło się Google, zaś na czwartym i piątym odpowiednio Microsoft i IBM. W pierwszej piątce jedynie Coca-Cola, która w 2013 r. utraciła pozycję lidera, nie jest związana z rozwiązaniami technologicznymi. Warto na koniec dodać, że z rankingu zniknęła Nokia i Nintendo, zaś do pierwszej setki weszło Lenovo i PayPal.
Całe zestawienie znaleźć można na stronie Interbrand
Źródło: The Verge