Apple wydało nową reklamę telewizyjną drugiej generacji swojego tabletu, zatytułowaną „If You Asked”

„If You Asked” w dużej mierze przypomina wcześniejszą produkcję wychwalającą iPada 2, czyli reklamę „We Believe”, która zadebiutowała miesiąc temu. Minimalistyczny styl, w pełni skupiający uwagę widza na urządzeniu firmy Apple. W tle zaś dostojny, głęboki głos lektora, głoszący proste, niemniej jednak dobrze przemyślane stwierdzenia:

Jeśli zapytasz rodzica, być może nazwie go intuicyjnym. Jeśli zapytasz muzyka, być może nazwie go inspirującym. Dla lekarza - jest przełomowym. Dla prezesa [CEO] - jest mocnym. Dla nauczyciela - jest przyszłością. Jeśli zapytasz dziecka, być może nazwie go magicznym. I jeśli zapytasz nas, powiedzielibyśmy, że to dopiero się zaczyna.

Apple nie przedstawia widzom iPada od podstaw z najprostszego powodu - wcale nie musi tego robić. Produkt ten jest tak popularny, że niemal wszyscy potencjalni klienci znają jego najważniejsze założenia. Celem tej, jak i poprzedniej reklamy iPada 2 jest udowodnienie, że Apple wraz z tym urządzeniem rewolucjonizuje wiele dziedzin życia. „We Believe” i „If You Asked” prezentują wszechstronność iPada, naturalność jego obsługi. Jednocześnie nie robią tego w sposób nachalny. Krótko mówiąc, Apple w swoim zbiorze ma kolejną już świetną reklamę swojego produktu.

Źródło: Apple, MacRumors