Nowe reklamy Apple Music promujące mniej znanych artystów
Dzisiaj w nocy Apple udostępniło cztery nowe reklamy Apple Music z serii "Discovery", promujące mniej znanych artystów: Flo Morrisey, Leona Bridgesa, Shamira oraz producenta muzycznego i DJ-a ukrywającego się pod pseudonimem Flying Lotus.
Każdy z czarnobiałych filmów trwa około minuty - stosunkowo dużo, jak na spoty reklamowe. Trudno byłoby jednak przedstawić muzykę każdego z artystów w materiale trwającym 10 lub 15 sekund. Wszyscy mają na koncie dopiero debiutanckie albumy wydane w tym lub pod koniec ubiegłego roku.
Każdemu z filmów opublikowanemu w serwisie YouTube towarzyszy hasło promujące Apple Music. W przypadku wokalistki Flo Morrisey jest to: "Introducing artists you didn't know you couldn't live without." (Przedstawiamy artystów, o których nie wiecie, że nie moglibyście bez nich żyć).
Z kolei pod spotem promującym producenta muzycznego i DJ-a o pseudonimie Flying Lotus pojawia się hasło "Experiment with music just like the artists do." (Eksperymentuj z muzyką, tak jak artyści").
W przypadku wideo soulowego wokalisty Leona Bridgesa jest to hasło "Music curation that has as much soul as the artists themselves." ("Muzyka wybierana z taką samą czułością, jaką mają artyści").
Pod ostatnim z filmów, tym promującym wokalistę Shamira, pojawia się hasło "The track you can't get out of your head is ready to get in your head." (Kawałek, który cały czas chodzi CI po głowie, jest gotowy by wpaść Ci w ucho).