The Weeknd bohaterem nowych reklam Apple Music
The Weeknd to kanadyjski wokalista o którym niedawno zrobiło się głośno za sprawą utworu "Earned It", który promował film "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Jego muzyka cieszy się także ogromną popularnością wśród prezenterów radia Beats 1 - w pierwszym miesiącu działania stacji jego utwory można było usłyszeć tam aż 180 razy. Nie dziwi więc fakt, iż Apple zdecydowało się zatrudnić go do promowania usługi Apple Music.
![](https://myapple.pl/uploads/image/file/8/e/0/big_5930f2a5-fc61-4a15-b9c9-7d8c05b278e0.jpg)
Nowa reklama składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zadebiutowała podczas tegorocznej gali MTV Video Music Awards, a jej akcja rozgrywa się tuż po zakończeniu występu artysty na wspomnianej imprezie. W reklamie tej wystąpił również John Travolta, który wcielił się w rolę kierowcy limuzyny. W jednej ze scen możemy także usłyszeć głos Zane'a Lowe'a, jednego z prezenterów radia Beats 1. Druga część pojawiła się tego samego dnia na oficjalnym kanale artysty w serwisie Youtube. W obu reklamach zaprezentowano takie elementy usługi Apple Music jak radio Beats 1, serwis społecznościowy Connect oraz możliwość tworzenia playlist