The Weeknd to kanadyjski wokalista o którym niedawno zrobiło się głośno za sprawą utworu "Earned It", który promował film "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Jego muzyka cieszy się także ogromną popularnością wśród prezenterów radia Beats 1 - w pierwszym miesiącu działania stacji jego utwory można było usłyszeć tam aż 180 razy. Nie dziwi więc fakt, iż Apple zdecydowało się zatrudnić go do promowania usługi Apple Music.

Nowa reklama składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zadebiutowała podczas tegorocznej gali MTV Video Music Awards, a jej akcja rozgrywa się tuż po zakończeniu występu artysty na wspomnianej imprezie. W reklamie tej wystąpił również John Travolta, który wcielił się w rolę kierowcy limuzyny. W jednej ze scen możemy także usłyszeć głos Zane'a Lowe'a, jednego z prezenterów radia Beats 1. Druga część pojawiła się tego samego dnia na oficjalnym kanale artysty w serwisie Youtube. W obu reklamach zaprezentowano takie elementy usługi Apple Music jak radio Beats 1, serwis społecznościowy Connect oraz możliwość tworzenia playlist