Na początku tego miesiąca Apple rozpoczęło kampanię reklamująca usługę Apple Music poprzez wielkoformatowe billboardy w USA, Japonii, Meksyku i Kanadzie. Niedawno w wybranych amerykańskich miastach pojawiły się kolejne reklamy tego typu, nieco mniejsze, ale za to interaktywne.

Nowe reklamy wyglądem przypominają swoje wielkoformatowe poprzedniczki, jednak oprócz charakterystycznego nadgryzionego jabłka znalazło się na nich również logo Shazam, mające zachęcić przechodniów do zeskanowania plakatu za pomocą wspomnianej aplikacji. Po wykonaniu tej czynności użytkownik zostanie automatycznie przeniesiony do strony artysty, którego twarz zdobi reklamę, w serwisie Apple Music.

Interaktywne billboardy nie są oczywiście jedynym efektem współpracy pomiędzy firmami Shazam i Apple. To właśnie dzięki porozumieniu obu firm wirtualna asystentka Siri zyskała jakiś czas temu umiejętność rozpoznawania piosenek.

Źródło:AppleInsider