Nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy firmy Apple muszą przyznać jedno - dział Public relations giganta z Cupertino to grupa magików potrafiących czynić cuda. Teraz zespół ludzi mających dbać o wizerunek Apple powiększył się o dwie nowe osoby, które do niedawna stały, w pewnym sensie, po przeciwnej stronie barykady.

Mowa tu oczywiście o dwójce dziennikarzy, którzy do niedawna zajmowali się głównie pisaniem na tematy związane z Apple. Pierwszym z nich jest Darrell Etherington, którego teksty jeszcze do niedawna ukazywały się na łamach serwisu TechCrunch. Drugi to Josh Lowensohn, znany ze współpracy z serwisami The Verge i CNET. Obaj panowie będą najprawdopodobniej zajmować się kontaktami ze swoimi byłymi kolegami po fachu.

Etherington i Lowensohn nie są oczywiście pierwszymi dziennikarzami, którym Apple zaproponowało pracę w swoich szeregach. W ubiegłym roku do grona pracowników Apple dołączyli między innymi Anand Lal Shimpi - założyciel i redaktor naczelny popularnego serwisu AnandTech, oraz jego współpracownik Brian Klug. Apple zwerbowało też jednego z bardziej popularnych felietonistów magazynu Macworld - Chrisa Breena. Można też śmiało założyć, iż w związku z nadchodzącym startem aplikacji News na iOS 9 liczba dziennikarzy znajdujących się na liście płac Apple wzrośnie w tym roku dość wyraźnie.

Źródło: 9to5mac