Nowe kanały Apple na YouTube skierowane do japońskich i koreańskich odbiorców
Apple uruchomiło dwa nowe kanały w serwisie YouTube, które przeznaczone są dla odbiorców pochodzących z Japonii oraz Korei Południowej.
Japońskojęzyczne wersje filmów znanych z różnych kampanii marketingowych Apple dostępne są w serwisie od soboty i póki co nie biją rekordów oglądalności. Na chwilę obecną najczęściej oglądanym filmem jest „Apple Watch - Closer”, ukazujący iPhone’a jako urządzenie zbliżające do siebie członków rodziny w różnych codziennych sytuacjach. Kanał koreański uruchomiony został wczoraj. W każdej z wersji językowych opublikowano około 50 filmów, wśród których między innymi znalazły się materiały z kampanii "Shot on iPhone 6".
Poniżej prezentujemy najbardziej popularne filmy, które opublikowane zostały na opisywanych kanałach oraz materiał znany z reklamy emitowanej w polskiej telewizji.
Źródło: 9To5Mac, iClarifiedApple Japan - YouTube, Apple Korea - YouTube