Zdaniem firmy Slice Intelligence sprzedaż zegarka Apple Watch spadła o 90%
Według najnowszych danych przedstawionych przez analityków ze Slice Intelligence, sprzedaż zegarka Apple Watch spadła w Stanach Zjednoczonych o 90%. Obecnie utrzymuje się ona na poziomie niespełna czterech tysięcy sztuk dziennie przy wyraźnej tendencji spadkowej.
W czasie weekendu otwierającego internetową sprzedaż zegarka Apple Watch, liczba zamówień oscylowała w granicach 200 tysięcy egzemplarzy dziennie. Do początku lipca utrzymywała się na poziomie 20 tysięcy sztuk, by po kilku dniach gwałtowanie obniżyć poziom do wspomnianych wyżej czterech tysięcy.
Niemal 2/3 sprzedanych Apple Watchy stanowi wersja Sport, na drugiej pozycji uplasował się model stalowy, zaś wykonany ze złota zegarek z serii Edition trafił do dwóch tysięcy nabywców.
Zdaniem analityka Ming-Chi Kuo, do końca września Apple sprzeda maksymalnie 15 milionów sztuk swoich smartwatchy. Sprzedaż w pozostałych krajach może jednak w najbliższym czasie wzrosnąć, gdyż od 26 czerwca urządzenie jest dostępne między innymi we Włoszech, Hiszpanii czy Szwajcarii. Na ten moment nie wiadomo, kiedy Apple Watch zadebiutuje w Polsce.
Źródło: Apple Insider