Apple uruchomiło nową usługę na swojej stronie o nazwie Apple Support Communities. Pozwala ona na szybkie i wygodne otrzymanie odpowiedzi na pytanie dotyczące konkretnego produktu Apple.

Serwis ten został podzielony na liczne segmenty tematyczne, tzw. Communities:
[LIST]
*]iPad;
*]iPhone;
*]iPod;
*]iTunes;
*]Desktop Computers;
*]Notebooks;
*]Mac OS & System Software;
*]App Store;
*]iLife;
*]iWork;
*]Professional Applications;
*]MobileMe;
*]Multi Media Products;
*]Peripherals;
*]Servers and Enterprise Software;
*]Applications;
*]Wireless;
*]Windows Software;
*]Older Software;
*]Older Hardware;
*]Using Apple Support Communities;
*]User Tip Contributions.
[/LIST]

Są to działy dla pytań związanych z konkretną częścią produktów bądź usług Apple - dodatkowo każdy z nich w dalszym stopniu się rozgałęzia. Po wybraniu któregoś z segmentów możemy przeglądać najświeższe wątki, które być może zawierają odpowiedź na nurtujące nas pytanie. Jeżeli odpowiedzi nie uda się znaleźć, możemy sami zadać pytanie, jednocześnie zakładając nowy wątek (wcześniej należy się zalogować). Jeżeli uzyskamy prawidłową odpowiedź, możemy ją wyróżnić, dzięki czemu inni użytkownicy nie będą zmuszeniu do przeglądania całego wątku. Ponadto użytkownik który jej udzielił zdobędzie punkty reputacji. Apple zaimplementowało też automatyczny system zawiadamiania o nowych postach w naszym wątku poprzez wiadomości email.

Źródło: Apple