Apple rusza z nową kampanią poświęconą iPadowi
Wczoraj wieczorem ruszyła nowa kampania reklamowa "Everything Changes with iPad", promująca różne sposoby wykorzystania tego urządzenia. W jej ramach w serwisie Apple.com otworzona została nowa strona, pojawił się też nowy film reklamowy.
Zarówno na nowej stronie internetowej, jak i we wspomnianym filmie wideo wyróżniono pięć różnych aktywności, w których iPad może być przydatnym narzędziem. Są to: gotowanie, nauka, mały biznes, podróżowanie i przemeblowywanie.
W ramach kampanii promowane jest oczywiście nie tylko samo urządzenie, ale i dostępne dla niego wybrane aplikacje i akcesoria.
Wśród aplikacji zaprezentowanych na filmie i wyróżnionych na otwartej właśnie stronie znalazły się: NYT Cooking, Cook, Yummly, Jamie Oliver's Receips, Tangram for Osmo, Hopscotch, Star Walk 2, Makr, Evernote Scannable, Square Register, QuickBooks, OmniFocus 2, Maplets, Leo's Fortune, Hotel Tonight, VSCO Cam, Pinterest, Vango Art, Homestyler i Instructables.
Spadająca sprzedaż iPadów z pewnością spędza sen z powiek Tima Cooka i kierownictwa firmy. Nowa kampania promująca to urządzenie, z którą wczoraj wieczorem ruszyło Apple, nie powinna być więc zaskoczeniem. Pamiętać jednak trzeba, że w pewnym stopniu za spadek sprzedaży tych urządzeń odpowiada samo Apple, które we wrześniu ubiegłego roku wprowadziło na rynek urządzenie skutecznie odciągające użytkowników od zakupu nowego iPada - mowa oczywiście o iPhonie 6 Plus.