Johny Ive i Marc Newson porozmawiają o definicji luksusu
Czołowi pracownicy Apple rzadko kiedy pokazują się publicznie. Jony Ive i Marc Newson pojawią się w kwietniu na konferencji wydawnictwa Condé Nast.
Jony Ive i Marc Newson otworzą International Luxury Conference we Florencji. Będą rozmawiać na temat definicji luksusu w XXI wieku z Suzy Menkes - dziennikarką Vogue'a. Designerzy Apple opowiedzą też o swojej codziennej współpracy.
Konferencja we Florencji trwać będzie od 22 do 23 kwietnia, czyli tuż przed rozpoczęciem sprzedaży zegarków Apple Watch. Wśród prelegentów znaleźli się także Axel Dumas prezes domu mody Hermes, Frederic Cumenal CEO Tiffany, Roberto Cavalli, czy Karl Lagerfeld. Koszt uczestnictwa w tym dwudniowym spotkaniu poświęconym dobrom luksusowym, to 2750 funtów netto.
Jeśli Apple do tej pory nie było postrzegane globalnie jako firma oferująca produkty luksusowe, to wraz z premierą Apple Watch Edition właśnie taką się staje.
Źródło: 9to5mac
To naprawdę takie proste? Wystarczy zacząć sprzedawać guano owinięte w złoty papierek - i już zostaje się firmą globalnie postrzeganą jako oferująca produkty luksusowe? Jedyną cechą luksusową, która odróżnia ten produkt od wersji dla plebsu jest złota obudowa, która bezsprzecznie ucieszy Chińczyków i Nowych Ruskich. Jak myślicie, czy np. taki Patek-Philippe też wprowadzi plastikowe wersje swoich wyrobów po trzy stówki, aby przeciwstawić się potwornemu zagrożeniu ze strony nowego producenta luksusu?