Kolejny odcinek Modern Family (Współczesna Rodzina) będzie półgodzinną reklamówką produktów Apple. Ponad 11 milionów amerykanów zobaczy materiał promocyjny systemu OS X, a także aplikacji i usług Face Time oraz iMessage, za który firma nie zapłaciła.

Modern Family to serial komediowy telewizji ABC, nagradzany Emmy i cieszący się niesłabnącą popularnością od sześciu sezonów. W środę 25 lutego zostanie wyemitowany 16 odcinek najnowszej serii o nazwie „Connection Lost”. Jego akcja w całości będzie odbywać się na ekranie Maka.

Widzowie będą świadkami rozmów bohaterów za pomocą FaceTime’a i wiadomości iMessage. Cały odcinek był w dodatku kręcony przy użyciu iPhone’ów 6 oraz iPada Air 2. Jedynie sam ekran nie jest rzeczywistym zrzutem z OS X Yosemite, a jego makietą powstałą jeszcze przed debiutem finalnej wersji.

Co ciekawe Apple nie zapłaciło bezpośrednio za product placement w serialu. Firma jedynie użyczyła ekipie filmowej iPady, iPhone’y oraz Maki w tym komputery Mac Pro do post-produkcji. Warto jednak pamiętać, że jest to serial należącej do Disney’a telewizji ABC i obie spółki od lat wzajemnie siebie promują w różnorodny sposób.

W Polsce Współczesna Rodzina aktualnie nadawana jest na kanałach Fox Comedy oraz HBO Comedy.

Źródło: AppleInsider