iPad 2 dzisiaj trafi na półki sklepowe w USA. Według przewidywań analityka Briana Marshalla (Gleacher & Co.) w czasie swojego pierwszego weekendu na rynku nowy tablet ma znaleźć około 600 tysięcy nabywców.

Podobną informację podał Tim Bajarin z Creative Strategies. Uważa on, że w czasie najbliższych dwóch dni sprzeda się 500 tysięcy sztuk iPada 2. Ponadto dodaje, że:

Apple ma wielką przewagę. Konkurenci będą gonili Apple przez wiele lat.

Dla porównania pierwsza generacja iPada rozeszła się w nakładzie 300 tysięcy urządzeń w pierwsze 24 godziny od swojej premiery.

Poza tym, z raportu Romand & Renshaw oraz Piper Jaffray & Co. wynika, że nowy tablet sprzeda się wyraźnie lepiej niż poprzednik. Przewiduje się, że 5,5 miliona klientów zdecyduje się na kupno iPada 2 w czasie pierwszego kwartału dostępności tego produktu, tym samym znacznie poprawiając analogiczny wynik 3,27 miliona sztuk pierwszej generacji iPada.

Źródło: Bloomberg, AppleInsider