Zdaniem Tima Cooka system płatności mobilnych Apple Pay zdobył już na starcie ogromną popularność. Zapewnia on szybkie, wygodne no i oczywiście bezpieczne przeprowadzanie transakcji zbliżeniowych za pomocą iPhone'a. Na to między innymi kładą nacisk reklamy Apple Pay, jakie wypuszczają amerykańskie banki. Najnowsze tego typu filmy promocyjne przygotowały Wells Fargo i Chase.

Jak donosi Cult Of Mac, Wells Fargo prowadzi najbardziej agresywną kampanię promocyjną Apple Pay, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tym razem jednak bank zdecydował się na tradycyjną reklamę telewizyjną, w której przedstawiono szybkość, z jaką przeprowadzane są transakcje za pośrednictwem tego systemu.

Bohater poniższej reklamy robi zakupy tak szybko i wygodnie, że wraca do domu o wiele za wcześnie i trafia w sam środek prac nad przygotowywaną dla niego niespodzianką - jego urodzinowym przyjęciem.


Warto przy tym zwrócić uwagę, że w Polsce równie szybko przeprowadza się transakcje zbliżeniowe za pomocą systemu PayPass. Apple Pay oferuje jednak dodatkowe zabezpieczenie w postaci autoryzacji odciskiem palca przeprowadzanej za pomocą skanera linii papilarnych TouchID.

Tydzień wcześniej reklamę Apple Pay przygotował bank Chase, w której wystąpił zespół Bleachers.

Źródła: Cult Of Mac, MacRumors