Microsoft należy do kilku firm, które w reklamach swoich produktów (w tym wypadku różnych wersji systemu Windows, zainstalowanych na urządzeniach mobilnych) atakują iPhone'y, iPady i komputery Mac, starając się udowodnić potencjalnym klientom, że urządzenia z ich systemem są lepsze. Tymczasem w promowanym przez Microsoft viralowym filmie, który reklamować ma należącą do tej firmy usługę Skype, pojawiają się same MacBooki Pro i iPhone'y.

W ten sposób Microsoft puszcza niejako oko do użytkowników i klientów sugerując, że tym, co próbuje przekazać w swoich reklamach porównawczych, jest tylko ta korzystna dla firmy z Redmond część prawdy o promowanych w nich urządzeniach z systemem Windows.

Poniższy film promowany jest zarówno na niektórych oficjalnych stronach Microsoftu na Facebooku, jak i na oficjalnym blogu Skype'a.

Odkładając na bok fakt, że na filmie przedstawiającym rzeczywiste użycie urządzeń mobilnych (z zainstalowanym Skypem) pojawiają się właściwie tylko urządzenia Apple, przyznać trzeba, że taki koncert na odległość - złożony z muzyków grających w różnych miejscach nowojorskiego metra - robi wrażenie.

Zobaczcie sami:

Źródło: Cult Of Mac za Skype Blog