Wpisy na Twitterze promujące Samsunga lub innego producenta wysłane z iPhone’a? Do tego zdążyliśmy już się przyzwyczaić. Eksperci w studiu wyborczym CNN poszli jednak o krok dalej.

We wtorek w Stanach Zjednoczonych odbywał się „Election Day”, czyli dzień w którym w wybranych stanach odbywają się wybory lokalnych władz. Tak jak to zwykle bywa przy takich okazjach telewizje informacyjne nadają specjalne programy, a w nich wypowiadają się eksperci.

Product Placement w programach informacyjnych nie jest niczym nowym. U nas Jarosław Kuźniar wielokrotnie robił przeglądy prasy na tablecie. Nic więc dziwnego, że w dniu wyborów w CNN Microsoft postanowił wyposażyć ekspertów w najnowsze tablety Surface.

I wszystko byłoby ok, gdyby zaproszeni do studia goście z nich korzystali. Część z nich skorzystała jednak ze swoich własnych iPadów, a Surface robił jedynie za podstawkę do tabletów Apple’a.

Czujni widzowie zauważyli i podzielili się tą wpadką w mediach społecznościowych. I znów nawet hojne wynagrodzenie nie jest w stanie wspomóc działań Microsoftu na rzecz popularyzacji Surface’a.

Źródło: 9to5Mac