iPhone z USA a gwarancja-jak to w końcu jest.
Od dawna w polskiej społeczności internetowej krążyły informacje, jakoby zakup iPhone'a przeznaczonego na rynek amerykański był ryzykownym pomysłem. Opinie te wynikały z faktu, iż w ramach gwarancji telefon mógł być naprawiony tylko w Stanach Zjednoczonych.
Ostatnimi czasy pojawiły się informacje o zmianie tej sytuacji. Były one jednak dementowane przez wielu użytkowników sprzętu Apple. W celu ewentualnego potwierdzenia zmian skontaktowałem się z krakowskim serwisem iMad i otrzymałem wyczerpujące informacje. iMad jako pierwszy i jedyny w Polsce otrzymał certyfikat "Premium Authorised Service Provider" co daje mu możliwość wykonania naprawy naszego iPhone'a na podstawie amerykańskiej gwarancji. Dotyczy to jednak tylko sprzętu zakupionego bezpośrednio w amerykańskim salonie Apple Store. Jeżeli telefon został zakupiony u jednego z amerykańskich operatorów to Apple musi wyrazić zgodę na naprawę.
Myślę, że ta informacja rozwiewa wszystkie wątpliwości oraz obawy związane z zakupem iPhone'a przeznaczonego na rynek amerykański. Punkty serwisu iMad możecie znaleźć w Krakowie oraz Warszawie. Myślę, że sam dokonam zakupu następnego telefonu Apple w Stanach Zjednoczonych