Z okazji przypadającego na jutro Międzynarodowego Dnia Ziemi Apple udostępniło dzisiaj reklamę, w której promuje nie same produkty, ale wartości jakie przyświecają tej firmie oraz jej zaangażowanie w ochronę środowiska. KLip, jaki pojawił się w serwisie Apple.com ma prosty i jasny tytuł: "Better".

W trwającym niecałe dwie minuty filmie Tim Cook opowiada przede wszystkim o zaangażowaniu Apple właśnie w ochronę środowiska. Cook wspomina o wykorzystaniu materiałów podlegających recyclingowi, specjalnym opakowaniom oraz o wykorzystaniu energii ze źródeł odnawialnych do zasilania infrastruktury Apple, w tym serwerowni tej firmy. Wszystkie te wartości zawarte są zdaniem Cooka w kodzie genetycznym Apple.

Przypomnijmy, że pierwszy raz od ośmiu lat Apple weźmie udział w jutrzejszych obchodach Międzynarodowego Dnia Ziemi. Pisaliśmy o tym TUTAJ .

Nie dziwi też fakt, że w rolę narratora wcielił się sam Tim Cook, który od dawna jest rzecznikiem zaangażowania Apple w ochronę środowiska.

Wraz z pojawieniem się filmu w serwisie zaktualizowana została też specjalna strona, na której Apple prezentuje działania podjęte na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat na rzecz ochrony środowiska, m.in. redukcję szkodliwych materiałów, czy zwiększenie wydajności energetycznej produkowanych przez tę firmę urządzeń. Znajdziecie ją pod adresem: _ www.apple.com/environment/_

Źródło _ Apple_