Zasięg kodów promocyjne udostępnianych przez deweloperów aplikacji dla App Store właśnie się rozszerzył. Aktualnie można je już realizować nie tylko w amerykańskiej wersji sklepu, ale również w każdej innej.

Dotychczas, aby zrealizować kod promocyjny udostępniony przez twórców danej aplikacji, należało posiadać konto w US App Store. Ograniczenie to było o tyle nieprzyjemne, że osoba będąca w posiadaniu takowego kodu, a nie mająca konta w amerykańskim sklepie z aplikacjami, zmuszona była obejść się smakiem lub założyć konto na fikcyjne dane (nie dotyczy mieszkańców Stanów Zjednoczonych). Apple zdecydowało się jednak, po kilku latach istnienia sklepu z aplikacjami dla iOS, rozszerzyć możliwość realizacji kodów na pozostałe wersje narodowe App Store.

Dla przypomnienia: kody promocyjne to specjalne, kilkunasto-znakowe kody, które wygenerować może każdy twórca danej aplikacji dla App Store. Uprawniają one do bezpłatnego pobrania programu, dla którego zostały stworzone. Liczba możliwych do wygenerowania kodów przy każdej aplikacji jest ograniczona, a każdy z kodów może zostać zrealizowany tylko jeden raz i ma określoną datę ważności.

Źródło: macrumors.com