"Our Signature" wyznanie wiary ery Tima Cooka
W kanale Apple w serwisie YouTube jest już dostępny najnowszy film reklamowy Apple pod tytułem "Our signature".
Ten krótki film nie przedstawia jednego, konkretnego produktu, ale raczej samą firmę Apple jako producenta urządzeń, które czynią czyjeś życie lepszym, przyjemniejszym. Promuje to, co się dla tej firmy liczy najbardziej - doświadczenie i wrażenia użytkownika z korzystania z danego produktu. Te czynniki decydować mają o tym, czy w ogóle powinien on istnieć, czy nie. Wszystkie wartości, jakie przyświecają Apple przy tworzeniu nowych produktów, zawarte są w sygnaturze "Designed in California", obecnej na każdym urządzeniu stworzonym przez tę firmę.
W pewnym stopniu reklamówka "Our Signature" podobna jest do filmu "Here's To The Crazy Ones". Obydwa wyrażają pewne ogólne wartości, jakie przyświecać mają Apple przy tworzeniu zarówno sprzętu, jak i oprogramowania. Podobne - jak w tamtym, klasycznym już filmie - jest też tempo najnowszej reklamy oraz ton i siła głosu narratora.
Kwestią dyskusyjną jest oczywiście to, co znaczy ten napis dla samych użytkowników.
Zobaczcie sami:
[video=youtube;Zr1s_B0zqX0]http://www.youtube.com/watch?v=Zr1s\_B0zqX0[/video]