Proseed to miesięcznik skierowany do liderów biznesu z sektora MSP, którzy chcą szybko i skutecznie budować wartość swoich projektów.

W numerze #32 piszemy o tym:
● jak stworzyć i prowadzić program partnerski, który przynosi zyski;
● jaka przyszłość czeka serwisy zakupów grupowych, które nie dostosują się do rynku;
● jakich błędów unikać w e-mail marketingu;
● jak analizować wyniki e-sklepu, aby zarabiał więcej.

Magazyn w wersji .pdf można pobrać tutaj

W tym numerze także rozmowy z praktykami biznesu:
● Piotrem i Tomaszem Karwatkami, twórcami Divante - o tym, jak optymalizować koszty w e-commerce, zarabiać na niszowości i rozwijać biznes dzięki zorientowaniu na klienta;
● Piotrem Majcherkiewiczem, współtwórcą i prezesem Grupera - o nowej strategii, która pozwoli firmie pozyskać lojalnych klientów i wyjść z finansowego dołka;
● Ondrejem Frycem, twórcą Netretail Holding, czołowego gracza e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej - o tym, jak utrzymać i poprawiać pozycję rynkową e-sklepu w kolejnych krajach.

A także:
● Kolumna przygotowana we współpracy z MyApple.pl o edytorach tekstu dla systemów OS X oraz iOS.

Bezpłatną wersję pdf magazynu można zasubskrybować pod adresem - http://proseedmag.pl/newsletter