Po tym jak Google zaprezentowało swojego Chromebooka Pixel, posiadającego ekran o większej rozdzielczości od tego montowanego w 13-calowym MacBooku Pro Retina, Apple zmieniło slogan reklamujący te maszyny jako laptopy o największej rozdzielczości na świecie.

Pierwotnie w amerykańskiej wersji serwisu Apple.com można było przeczytać: "The highest resolution notebook ever. And the second-highest".

Ponieważ Chromebook Pixel posiada wyższą rozdzielczość ekranu niż 13-calowy MacBook Pro Retina wspomniany wyżej slogan został zmieniony na bardziej neutralny tekst: "High performance has never been so well defined".

W wersji brytyjskiej serwisu dalej można przeczytać, że 13-calowy MacBook Pro to drugi na świecie notebook pod względem rozdzielczości ekranu.

Podobnie jest z wersją polską Apple.com, gdzie można przeczytać, że trzynastka dalej jest najbliższą konkurencją piętnastki jeśli chodzi o rozdzielczość ekranu.

Źródło: 9To5Mac