Apple zakończyło dwa programy serwisowe
Co jakiś czas Apple wprowadza programy serwisowe obejmujące wyprodukowane wadliwe serie urządzeń. Natomiast teraz firma zakończyła dwa programy serwisowe.

Dotyczyły one problemów z dźwiękiem w niektórych słuchawkach AirPods Pro co mogło skutkować obniżoną jakością ANC czy trzskami pojawiającymi się w słuchawce. W przypadku drugiego z nich obejmował on wadliwy komponent modułu odbiornika, który mógł ulegać awarii, powodując brak dźwięku podczas wykonywania lub odbierania połączeń w modelu 12 oraz 12 Pro. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane między październikiem 2020 a kwietniem 2021, a telefony iPhone 12 Mini i iPhone 12 Pro Max nie zostały uwzględnione w programie serwisowym.
Warto przypomnieć, że w obu przypadkach urządzenia były objęte programiem przez trzy lata od pierwotnej daty sprzedaży.