„Rozdzielenie" - Apple zorganizowało nietypową akcję promocyjną z okazji nadchodzącej premiery drugiego sezonu
Serial „Rozdzielenie" zadebiutował w Apple TV+ w lutym 2022 roku i szybko zdobył dość sporą popularność. Już w najbliższy piątek ma odbyć się premiera długo wyczekiwanego przez fanów drugiego sezonu. Z tej okazji Apple zorganizowało nietypową akcję promującą nowe odcinki.
„Rozdzielenie" to thriller science fiction opowiadający o Lumon Industries - firmie próbującej wyznaczyć nowe standardy równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, wykorzystując w tym celu nowoczesną technologię pozwalającą odseparować wspomnienia z pracy od zwykłych wspomnień. W celu promowania nadchodzącej premiery drugiego sezonu Apple ustawiło na nowojorskim dworcu Grand Central stoisko symulujące jedno z biur Lumon Industries, w którym występujący w serialu aktorzy, Adam Scott, Britt Lower, Patricia Arquette i Zach Cherry, przez kilka godzin wcielali się w grane przez siebie postacie, wykonując ich codzienne biurowe obowiązki.
Apple opublikowało też na oficjalnym kanale Apple TV+ fikcyjną reklamę promującą pracę w Lumon Industries.
Premierę drugiego sezonu serialu „Rozdzielenie" zapowiedziano na 17 stycznia 2025 roku. Tego dnia Apple opublikuje tylko pierwszy z dziesięciu odcinków, zaś kolejne będą dodawane do katalogu Apple TV+ co tydzień w piątek. Pierwszy sezon serialu „Rozdzielenie" jest dostępny do obejrzenia w całości w Apple TV+.