Dotychczas wszystkie iPady cechowały się pionowym logo Apple, co w sytuacji, gdy urządzenie jest w pozycji poziomej powodowało, że logo jest przekręcone.

Redaktorzy francuskiego portalu Numerama przeprowadzili wywiad z trzema pracownikami Apple, którzy opowiadali głównie o nowych iPadach Pro, które zadebiutowały na początku tego miesiąca.

Wspomnieli oni o jednej zmianie, która może być wprowadzona w kolejnej generacji urządzeń. Z uwagi na to, że coraz częściej klienci wykorzystują iPady w pozycji poziomej to Molly Anderson, projektant Apple powiedział, że istnieje szansa, że logo na tyle iPada zostanie obrócone.

"Myślę, że to może się zmienić. Myślimy o tym, że iPad od dawna jest produktem używanym w trybie pionowym, ale używamy go coraz częściej w trybie poziomym."

Warto przypomnieć, że w przypadku uruchamiania iPadów od systemu iPadOS 14.5 logo na ekranie urządzenia wyświetlane jest na podstawie położenia tabletu.

Źródło: Numerama