Od dziś w sprzedaży dostępne są już przeprojektowany iPad Air z czipem M2 i nowy iPad Pro z rewolucyjną wydajnością nowego czipa M4.

Przeprojektowany iPad Air i nowy iPad Pro, oba z układem scalonym Apple, są dostępne od dziś w sprzedaży. Nowy iPad Air, po raz pierwszy dostępny w dwóch rozmiarach, jest wyposażony w czip M2 i jeszcze nigdy nie był tak potężny i wszechstronny. Ma fenomenalną wydajność, aparat przedni na dłuższym boku i szybsze Wi‑Fi. Nowy, rewolucyjny iPad Pro stanowi ogromny krok naprzód. Ma nowy wyświetlacz Ultra Retina XDR i bezprecedensową wydajność nowego czipa M4, a wszystko to mieści w niesamowicie smukłej i lekkiej konstrukcji, która czyni z niego najsmuklejszy z dotychczasowych produktów Apple. iPad Air i iPad Pro to również zaawansowane urządzenia do pracy ze sztuczną inteligencją. Jest to możliwe, ponieważ łączą w sobie szybsze CPU, zaawansowane GPU, zintegrowany system Neural Engine, zunifikowaną architekturę pamięci RAM i inteligentne funkcje iPadOS. Co więcej, w połączeniu z całkowicie nowymi akcesoriami iPad Air i iPad Pro stają się jeszcze bardziej wszechstronne i funkcjonalne. Obydwa urządzenia obsługują Apple Pencil Pro. Nowe etui Smart Folio do iPada Air i Smart Folio do iPada Pro są dostępne w kolorach, które harmonizują z wykończeniami odpowiednich modeli iPada.

Z nowymi modelami iPada Air i iPada Pro aktualna rodzina iPadów jest najbardziej zaawansowaną i wszechstronną w historii Apple, a przy tym cechuje się minimalistycznym designem. Cena podstawowa iPada Air 11 cali wciąż wynosi tylko 2999 zł, a iPada Air 13 cali można kupić w fantastycznej cenie 3999 zł. Urządzenie jest dostępne w kolorze księżycowej poświaty i gwiezdnej szarości, a także w dwóch nowych wersjach wykończenia – niebieskiej i fioletowej. Nowego iPada Pro 11 cali można kupić już za 5299 zł, a model 13‑calowy – za 6999 zł. Oba modele są dostępne w dwóch pięknych kolorach – srebrnym i gwiezdnej czerni.

Przeprojektowany iPad Air w wersji 11 cali i w nowej wersji 13 cali

iPad Air zapewnia wyjątkową wydajność, mobilność i wszechstronność w przystępnej cenie, co docenią rozmaici użytkownicy – od studentów przez twórców treści po małych przedsiębiorców. W sprzedaży są teraz dwie wersje iPada Air – przeprojektowany model 11 cali i całkiem nowy model 13 cali. Urządzenie ma olśniewający wyświetlacz Liquid Retina i jeszcze wydajniejszy czip M2, a do tego wspaniale sprawdza się w pracy z AI. Model 11‑calowy jest rewelacyjnie przenośny, a model 13‑calowy ma większy ekran, na którym można jeszcze swobodniej pracować, uczyć się i bawić. Przedni aparat ultraszerokokątny 12 MP z funkcją Centrum uwagi znajduje się teraz na dłuższym boku iPada Air, co idealnie sprawdza się podczas prowadzenia rozmów wideo. Użytkownicy otrzymują także Wi‑Fi 6E, a w modelach z obsługą sieci komórkowej również ultraszybki interfejs 5G, co pozwala być w kontakcie ze światem także w podróży. Dzięki całorocznej ofercie dla sektora edukacji nauczyciele i studenci szkół wyższych mogą nabyć nowego iPada Air z upustem. Za model 11 cali zapłacą już 2749 zł, a za model 13 cali – 3749 zł. Oferta jest dostępna wyłącznie w sklepach i internecie.

Rewolucyjny iPad Pro

Nowy iPad Pro jest lekki, smukły i dostępny w dwóch rozmiarach: przestronnym 13‑calowym i ultraprzenośnym 11‑calowym. Oba modele wyposażono w najbardziej zaawansowany na świecie, przełomowy wyświetlacz Ultra Retina XDR z ultranowoczesną technologią tandemową OLED dostarczający wyjątkowych wrażeń wizualnych. Nowy iPad Pro opiera się na nowym czipie M4. Jest to układ scalony Apple nowej generacji, który zapewnia ogromny skok w wydajności i funkcjonalności, a do tego ma nowy kontroler wyświetlacza, dzięki któremu wyświetlacz Ultra Retina XDR jest wyjątkowo precyzyjny, barwny i jasny. Nowe CPU, GPU nowej generacji oparte na architekturze GPU wykorzystanej po raz pierwszy w czipie M3 i najbardziej zaawansowany w historii system Neural Engine czynią z nowego iPada Pro potężne narzędzie do pracy z AI1. System Neural Engine w M4 jest sprawniejszy niż jakakolwiek jednostka przetwarzania sieci neuronowych w komputerach AI PC. Tylny aparat 12 MP rejestruje niezwykle wyraziste statyczne kadry i wideo w trybie Inteligentny HDR – z piękniejszymi kolorami i fakturami oraz bogatszymi detalami w słabym oświetleniu. Ma też nowy adaptacyjny flesz True Tone, dzięki któremu nowy iPad Pro skanuje dokumenty lepiej niż kiedykolwiek.

Nowe, wszechstronne akcesoria

Dzięki nowym akcesoriom komfort użytkowania iPada Air i iPada Pro jest wyższy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki zaawansowanym funkcjom Apple Pencil Pro, takim jak obrót wokół osi, sygnały haptyczne i ściśnięcie, użytkownicy mogą urzeczywistniać swoje pomysły na zupełnie nowe sposoby, a deweloperzy mogą wprowadzać w swoich rozwiązaniach nowe interakcje. Jest to również pierwszy Apple Pencil obsługiwany przez aplikację Znajdź, więc łatwo go odszukać, jeśli gdzieś się zapodzieje. Nowy interfejs magnetyczny sprawia, że Apple Pencil Pro przywiera do iPada Air i iPada Pro, łączy się z nimi w parę i ładuje na ich boku. Z iPadem Air i iPadem Pro działa też przystępny cenowo Apple Pencil (USB‑C), który idealnie nadaje się do notowania, szkicowania, dodawania oznaczeń, prowadzenia dziennika i innych zadań.

Do każdego iPada z aktualnej oferty można dobrać dwie świetne wersje Apple Pencil. Nowe modele iPada Air i iPada Pro działają z najbardziej zaawansowanym rysikiem Apple Pencil Pro i z przystępnym cenowo Apple Pencil (USB‑C). Z iPadem mini działają Apple Pencil (2. generacji) i Apple Pencil (USB‑C), a z iPadem (10. generacji) – Apple Pencil (1. generacji) i Apple Pencil (USB‑C).

Nowa, smuklejsza i lżejsza klawiatura Magic Keyboard do iPada Pro ma rząd klawiszy funkcyjnych, który zapewnia szybki dostęp do przydatnych funkcji, takich jak kontrola jasności ekranu, a także przepiękną aluminiową podkładkę pod dłoń i większy, jeszcze bardziej responsywny gładzik z sygnałami haptycznymi, co pozwala poczuć się zupełnie jak podczas pracy na MacBooku.

Nowe etui Smart Folio, zarówno w wersji do iPada Pro, jak i do iPada Air, przywiera do urządzenia magnetycznie i pozwala teraz swobodnie ustawiać różne kąty nachylenia ekranu. Etui Smart Folio do iPada Pro jest dostępne w kolorze czarnym, białym i denimu, a etui Smart Folio do iPada Air – w kolorze grafitowym, jasnym fiołkowym, denimu i szałwii. Wszystkie te wersje świetnie komponują się z kolorami odpowiednio nowego iPada Pro i nowego iPada Air.

Usługi sprzedaży detalicznej Apple

Specjaliści Apple oferują klientom pomoc podczas zakupów w sklepie, w internecie i w aplikacji Apple Store. Bez względu na to, czy potrzebna jest pomoc w wyborze odpowiedniego produktu, uzyskaniu informacji dotyczących zakupu na raty, oddaniu w rozliczeniu kwalifikujących się urządzeń czy przeniesieniu ustawień bądź konfiguracji nowego urządzenia, klienci otrzymają najlepsze w swojej klasie wsparcie wysoko wykwalifikowanego zespołu sprzedawców Apple.

  • Nowy model na lato: W ramach programu Apple Trade In użytkownicy mogą uzyskać za swojego aktualnego iPada bonifikatę na zakup nowego. Dostępne są też atrakcyjne opcje finansowania w ramach rat miesięcznych z Apple Card2.

  • Okazje dla studentów: Studenci mogą skorzystać z całorocznej oferty dla sektora edukacji, która jest dostępna wyłącznie w sprzedaży detalicznej od Apple, i kupić przeprojektowanego iPada Air już za 2749 zł, a Apple Pencil Pro – za 599 zł. Mogą też otrzymać Apple Music i Apple TV+ bezpłatnie na trzy miesiące. Po zakończeniu darmowego okresu próbnego koszt subskrypcji obu usług w ofercie dla studentów wynosi tylko 11,99 zł.

  • Zakupy z pomocą specjalistów: Podczas zakupów klienci mogą z asystą specjalistów przeglądać najnowsze produkty Apple, poznawać nowe funkcje i odkrywać sposoby na to, jak zaoszczędzić na kupnie iPada. Z usługi można skorzystać w lokalnym salonie Apple Store lub w zaciszu własnego domu za pośrednictwem czatu, telefonicznie lub w trakcie jednokierunkowego połączenia wideo na stronie Apple Store.

  • Personalizacja: Podczas zakupów na stronie apple.com lub w aplikacji Apple Store klienci mogą spersonalizować iPada i Apple Pencil za pomocą bezpłatnego grawerunku z emoji, imieniem, inicjałami lub cyframi.

  • Szybka, bezpłatna dostawa i możliwość odbioru: Klienci robiący zakupy online mogą odebrać swoje produkty w salonie Apple Store lub zlecić ich dostawę. Co więcej, w wielu lokalizacjach dostępna jest bezpłatna dostawa na następny dzień, a nawet opcja dostawy kurierem w ciągu dwóch godzin.

  • Spersonalizowana konfiguracja: Specjaliści Apple w sklepach stacjonarnych i internecie z przyjemnością pomogą w przeprowadzeniu bezproblemowej konfiguracji. Podpowiedzą, jak bezpiecznie przenieść dane, znaleźć nowe aplikacje do zorganizowanej i kreatywnej pracy lub przygotować swojego iPada na szkolne i biurowe zadania wymagające maksimum wydajności.

  • Sesje Today at Apple: Klienci mogą wziąć udział w sesjach, podczas których odkryją i poznają lepiej iPada oraz wypróbują jego zaawansowane funkcje. Dzięki rezerwacjom dla grup szkoły i społeczności mogą uczestniczyć w warsztatach wspólnie, o wybranej porze i we wskazanym przez siebie sklepie Apple Store.

Ceny i dostępność

  • Nowy iPad Air 11 cali i 13 cali będzie dostępny w kolorze niebieskim, fioletowym, księżycowej poświaty i gwiezdnej szarości z pamięcią masową o pojemności 128 GB, 256 GB, 512 GB lub 1 TB. iPad Air 11 cali jest dostępny od 2999 zł za model Wi‑Fi i 3799 zł za model Wi-Fi + Cellular. iPad Air 13 cali jest dostępny od 3999 zł za model Wi‑Fi i 4799 zł za model Wi‑Fi + Cellular.

  • Nowy iPad Pro 11 cali i 13 cali jest dostępny w kolorze srebrnym i gwiezdnej czerni w konfiguracjach z 256 GB, 512 GB, 1 TB i 2 TB pamięci masowej. iPad Pro 11 cali jest dostępny w cenie od 5299 zł za model Wi‑Fi i 6299 zł za model Wi‑Fi + Cellular. iPad Pro 13 cali jest dostępny w cenie od 6999 zł za model Wi‑Fi i 7999 zł za model Wi‑Fi + Cellular. Dodatkowe dane techniczne, w tym dotyczące opcji szkła nanostrukturalnego, można znaleźć na stronie apple.com/pl/store.

  • W ofercie dla sektora edukacji nowy iPad Air 11 cali jest dostępny od 2749 zł, a model 13 cali od 3749 zł. Ceny nowego iPada Pro 11 cali zaczynają się od 4799 zł, a iPada Pro 13 cali – od 6499 zł. Ceny dla sektora edukacji są dostępne dla obecnych i nowo przyjętych studentów uczelni wyższych oraz ich rodziców, a także nauczycieli i pracowników wszystkich typów szkół oraz nauczycieli edukacji domowej. Więcej informacji na stronie https://www.apple.com/pl-edu/store.

  • Nowy Apple Pencil Pro działa z nowymi modelami iPada Air i iPada Pro. Jest dostępny w cenie 649 zł i 599 zł dla sektora edukacji. Apple Pencil (USB‑C) jest zgodny z iPadem Air i iPadem Pro. Kosztuje 399 zł i 349 zł w ofercie dla sektora edukacji.

  • Nowa klawiatura Magic Keyboard do iPada Pro jest dostępna w kolorze czarnym lub białym. Nowa 11‑calowa klawiatura Magic Keyboard jest dostępna w cenie 1499 zł, a nowa 13‑calowa klawiatura Magic Keyboard – w cenie 1799 zł; obie dostępne z układami klawiszy dla ponad 30 języków. Dla sektora edukacji 11-calowa klawiatura Magic Keyboard jest dostępna w cenie 1399 zł, a 13-calowa klawiatura Magic Keyboard jest dostępna w cenie 1699 zł.

  • Nowe etui Smart Folio w kolorach czarnym, białym i denimu do nowego iPada Pro 11 cali jest dostępne w cenie 429 zł, a w wersji do nowego iPada Pro 13 cali jest dostępne w cenie 549 zł.

  • Nowe etui Smart Folio jest dostępne w kolorze grafitowym, jasnym fiołkowym, denimu i szałwii i kosztuje 429 zł w wersji do nowego iPada Air 11 cali lub 549 zł w wersji do nowego iPada Air 13 cali.

  • Apple oferuje szereg świetnych rozwiązań, dzięki którym najnowszego iPada można kupić taniej. Za pośrednictwem sklepu internetowego Apple Store, w aplikacji Apple Store i w salonach Apple Store klienci mogą oddać swojego aktualnego iPada w rozliczeniu za bonifikatę na zakup nowego. Informacje na temat wartości pozostawianego urządzenia i warunki oferty są dostępne na stronie apple.com/shop/trade-in.

  • Klienci w Stanach Zjednoczonych kupujący od Apple za pomocą Apple Card mogą skorzystać z miesięcznego planu ratalnego z zerową roczną stopą procentową, jeśli wybiorą płatność w ramach rat miesięcznych z Apple Card. W takiej sytuacji od razu odzyskają 3% Daily Cash.

Źródło: Apple