Apple TV+ - nowa reklama prezentuje premiery nadchodzące w 2024 roku
Apple opublikowało nową reklamę Apple TV+. Przedstawiono w niej seriale, filmy i programy, które zadebiutują w tym roku w katalogu tej usługi.
W trwającym niespełna dwie minuty spocie reklamowym pojawiły się zarówno produkcje, o których było już wcześniej wiadomo, że zadebiutują niedługo w Apple TV+, jak i kilka tytułów, które do niedawna nie miały jeszcze choćby przybliżonych dat premier. Do tej pierwszej grupy zaliczają się m.in. „Nowy styl" (dramat historyczny opowiadający o Christianie Diorze), „Nowa konstelacja" (thriller science-fiction z Noomi Rapace i Jonathanem Banksem) i „Wymyślne przypadki Dicka Turpina" (serial komediowy z Noelem Fieldingiem). Wśród nowych zapowiedzi znalazły się zaś m.in. „Sugar" (serial detektywistyczny z Colinem Farrellem), „Kobieta z jeziora" (dramat kryminalny z Natalie Portman i Moses Ingram), „Franklin" (serial historyczny, w którym Michael Douglas zagra Benjamina Franklina) i „Dark Matter" (serial science-fiction z Joelem Edgertonem bazujący na powieści Blake'a Croucha o tym samym tytule). W reklamie pokazano też zapowiedzi kolejnych sezonów kilku seriali już dostępnych w Apple TV+, takich jak „Nagroda na dzień dobry", „Kasa" czy „Eugene Levy: nieochoczy podróżnik"