Netflix jest jednym z dużych serwisów, które zdecydowały się nie przygotowywać swojej aplikacji dla systemu visionOS. Decyzję tę wyjaśnił niedawno współdyrektor generalny firmy, Greg Peters.

W wywiadzie udzielonym serwisowi Stratechery Peters został zapytany o to, dlaczego Netflix nie zdecydował się przygotować specjalnej aplikacji dla nowego urządzenia Apple. Odpowiedź była krótka i niezbyt zaskakująca - jego zdaniem Apple Vision Pro to obecnie po prostu zbyt niszowy produkt, by inwestowanie w stworzenie takiej aplikacji było opłacalne. Zaznaczył przy tym, że w przyszłości sytuacja może ulec zmianie. Na pytanie o to, czy Apple mogłoby w jakiś sposób zachęcić Netflix do stworzenia aplikacji na visionOS, odpowiedział twierdząco, przypominając też, że obie firmy wielokrotnie współpracowały ze sobą w przeszłości.

Premiera gogli Apple Vision Pro w USA ma odbyć się już 2 lutego. Według nieoficjalnych doniesień w trakcie trwania przedsprzedaży sprzedano około 180 tysięcy sztuk.